Tusen, Tusen Hjertelig Takk … =D

2015-06-10 18.08.05-2
Ett bilde så i høyeste grad, gjenspeile Meg, Kånå og Flokken… Og vårt liv =D

 

Det har gått 10 månader siden eg logga meg inn på Blogg.no, og laga ein blogg…

Jeg Gikk Bare i Boden en Tur….

Eg tenkte ikkje så mye meir øve det den gangen, enn at eg sko samla alle dei utallige Facebook statusane mine på ein plass…

Faktiskt så gjekk det 3 uker fra eg laga an, te eg turte å posta nåke der inne… Eg fekk litt angst øve ka eg hadde gjort, itte eg trykka enter siste gangen… Det va rettt og slett litt skummelt..

 

Kånå fant ikkje ut at eg hadde starta Blogg, før 3 dagar itte eg publiserte dei første innleggene… Eg gidda ikkje høyra på hennas skadefryd om det hadde vært ett totalt mislykka prosjekt…

Då va det bedre og bare sletta heila greiå, før hu fant ut nåke…

Men sånn sko det jo ikkje gå…

Det tok jo heilt av… 200 leserar, 300 leserar og det bare auka på.. Plutselig ringte Kånå meg på jobb og lurte på om eg hadde starta Blogg…

Igjen ett sånn spørsmål så hu visste svaret på sjøl… Hu va ikkje heilt fornøyd i starten…

Men det gjekk seg te… Hu e såpassa oppegåande hu og, at hu klara å sjå humoren i det… Stort sett…   😉

Gjør hu det ikkje, blir det nåken dagar i Bodå…

 

Så begynte familie og arbeidskollegaer å få det med seg… Og eg fekk meg ett kallenavn for første gang i mitt liv… Frode Elise…

Gjerna ikkje akkurat det mest fengande…

Men alikavel så kan man jo ikkje aent enn ta det så ett kompliment… Hu e jo tross Norges “mektigaste” kvinne… Og Blogg verdens ubestritte Bloggdronning… Hu de sikta te… Sophie Elise.

 

Kånå blei til og med litt engasjert og meinte eg burde ha ei Facebook sida te bloggen… Alle andre hadde jo det…

Så då gjorde eg det… Nåke mål om kor mangen eg trudde så ville følga sidå, hadde eg ikkje… Kanskje ett par hundre… Då hadde eg vært storfornøyd…

Nå, 8 månader itte sidå blei oppretta, telle man ca 2730 følgerar…

Det e jo heilt totalt sprøtt… Det har gått så fort at eg har nesten ikkje ord…

 

Me har fått omtale i Sveio-Bladet, for all del… Bare ei litå Lokal nettavis… Men alikavel sinnsykt kult… Syns eg ivertfall…. Kånå va mindre happy når hu fekk beskjed om at me fekk besøk av ein kar fra Sveio-Bladet…

Det der fekk eg bare ta meg av sjøl… Hu sko ikkje ha ett spøtt med det å gjør..

Men når han kom her for hu nå å svinsa i nærheten, og hadde litt lyst på oppmerksomhet hu og…

Hu lika det litt og vett du, sjøl om hu ikkje vil innrømma det…

 

Men ka ska man sei… Når nåke tar ein sånn vending så detta, meir eller mindre totalt uventa…

Man må jo bare ta det te seg og innsjå at ein eller aen plass, så har man truffet ett eller aent så folk lika… Gjerna det at det e så folkeligt og gjenkjennbart.. Og absolutt ikkje nåke “sjå kor flott me har det” blogg…

Heller stikk motsatt nesten…

Det e egentlig stort sett skreven, sånn se det e… Ett hverdagsliv skildra uten filter og med ein god dose galgenhumor og sjølironi…

Stort sett skreven på impuls… Det skjer ett eller annet, så utløyse ein trang te å få det ner på “papir” og ut av hovudet… Ja, litt sjølterapi… På ein måte…

 

Eg klara ikkje å planlegga innlegg… Sånn så mange skrive i sånne Bloggtips… Ha alltid 3-4 innlegg klar, i tilfelle skrive tørke… Eg burde gjerna bli flinkare te det.. Men akkurat det e ikkje lett…

Også ska man ha tid te det og…

Men eg trur gjerna det e ein av styrken te bloggen og… At det som oftast e skreven på impuls… Og e så “ærligt” så det kan bli… Sjølsagt nåke øvedrevet her og der… For å setta ting på spissen…

 

Men den viktigaste drivkraften e gjerna at det e gøy… Eg likar detta… Å storkosa meg med tebakemeldingane fra dåkke leserar… Nåken ganger mange, andre ganger mindre..

Det e over 2730 følgerar på Facebook sidå, men eg har ennå ikkje klart å få dåkke alle engasjert, på ein gang… Men det ska vel litt te, for å klara det, da… =D

Men det inspirere ivertfall te å fortsetta, det e ivertfall heilt sikkert…

 

Så igjen vil eg rett og slett bare takka alle dåkke leserar,

så stikke innom på bloggen ellår Facebook siden…

Lese og kommentere …

Dele videre og tipsa andre….

Tusen, Tusen hjertelig takk =D 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg