Pappa ska laga ett “koselig” gresskar fjes.. ??!!!

Foto : Tricia Lott Williford – Mitt forslag, te ett koselig gresskar fjes..

 

For å væra heilt ærlig så syns hverken eg eller Kånå, så mye om detta her Halloween greiene.. Men.. Når man har ein Flokk som gjør det, så komme man liksom ikkje heilt klar.. Så, Kånå hadde vært å handla inn ett gresskar, og kjøpt nåken brukte kostymer på ei Facebook sida.. Det e greit å ihvertfall ikkje bruka millionar, på detta her styret..

Til og med gresskaret va på tilbud, ifølge Kånå..

Planen va å laga ett koselig gresskar, som kunne stå nere i gangen.. Så eg surfa nettet litt, for å gjerna få litt inspirasjon te kossen me kunne forma både augene og kjeften på detta gresskaret.. Og fant nåken eg ikkje syns va så galne, printa de ut og sko te å setta igang her tidligare ikveld..

 

” Akkurat då, så kom Litlajentå forbi og lurte på ka eg holdt på med.. Så eg sette hu inn i planen min, og trudde liksom at saken va biff..

 

Men neida.. Gudhjølpe meg, eg kunne jo ikkje laga ett koselig gresskar.. Litlajentå kikka på meg med ett mildt sagt skuffa andletet, mens hu kauka te sine eldre brødre.. – Guttar, vett dåkke ka.. Pappa ska laga ett “koselig” gresskar fjes.. Istedet for ett skikkelig skummelt.. Han i Midten kom trampande ner trappene, på ett blunk.. Lika oppskjørta som Litlajentå..

– Herreguuud Pappa, ska me ikkje ha ett skummelt gresskar.. Åhhh, då kan me likasågodt avlysa heila Halloween.. Sa han, lika skuffa som søster si..

Mini’en kom skeinande inn fra vingen, – Ja Pappa, skummel gresskar pappa.. Ellers bare avlysa.. Faktisk.. La han te.. Eg kikka på Kånå med tanke på litt støtte.. Men hu stod bare å flira lattermildt med kjøkkenbenken, og meinte eg bare fikk høyra på overmakten.. Det e tross alt for Kidsa me styra på med detta Halloween styret..

 

” Så.. Igjen måtte eg inn på nettet å sjekka litt, printa ut ett par bilder og gjekk for å sjekka med Halloween-Komiteen..

 

Flokken sine favoritter.. =D

 

Eg hadde sneket inn ett par sånn halvskumle bilder, og tenkte gjerna at med litt flaks så blei dei ett av dei de valgte.. Ikkje det at det gjør meg nåke at det e skummelt, men eg tenkte nå mest på Mini’en då.. Og at han ikkje sko enda opp med mareritt om nettene, men han va jo lika bestemt som Litlajentå.. Og sammen, så valgte de sjølsagt ett av de skumlaste.. Tjera vena..

Til og med når eg skissa det opp på gresskaret, og prøvde å tona det ner litt.. Så hang de over meg som haukar, og retta på meg..

Det va ikkje anna å gjera enn å la det stå te, så eg gjorde det så likt bildet som eg kunne.. Skikkelig skummelt blei det, hverken meir eller mindre.. Så sånn blei det med den saken.. Det nytta ikkje å lura kidsa når det komme te Halloween, sjøl ikkje Litlajentå og Mini’en.. Som forsåvidt va dei som va mest bestemt, på at gresskaret sko væra så skummelt som bare det..

Og, det blei rett og slett ikkje så reint lite skummelt.. Eller.. ?? ..

=D

 

Våras skumle gresskar.. Omsider.. =D
Grøss og gru.. Sånn blei det i mørknå… Tjera vena meg, nå vett ikkje eg om eg får sova inatt.. ??

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg