Mon tro om eg har Stått opp med feil Fot ? …

 

Det e tirsdag idag, men det føles som ein mandag. Lastebilskapet mitt ser jysla langt ut, men det e jo ikkje det. Det e et heilt nomalt lastebilskap …

Kaffien kjennes kald ut her eg sitter, men det brant nedover i halsen, når eg tok den første slurken …

Eg frøys nesten pongane av meg når eg gikk te bilen, idag morgens og, men det va jo ikkje så kaldt … Jaja, bare et siffer lyste imot meg, i bildisplayet, så kaldere enn det har vært, det e det …

Mon tro om eg har stått opp med feil fot idag ? …

 

Jaja, mest sannsynlig så finne eg vel takten igjen i løpet av dagen, vil eg tru …

Og får føta rett fot foran den neste …

Det e jo tross alt tirsdag idag, og ikkje mandag … Trur eg …

Juhuu …

 

Uansett … Ha ein flott dag, Folkens …

😀😀😀

 

6 kommentarer

Siste innlegg