Kjekt å se Landskamp igjen …

Jøje meg. Eg satt i sofaen i kveld og titta på landskampen. Ein kamp som blei så spennende, at eg nesten ikkje visste kor eg sko gjør av meg.

Den følelsen e det jaggu meg mange år siden eg har hatt.

Ikkje siden Drillo tiden, trur eg. Men, idag va det virkelig gøy igjen. Te dels kampen mot Tyrkia og. Et norsk lag som gjør nåke så utypisk Norge, som å holde på ballen, og treffa kvarandre med meir enn to – tre pasninger.

Det e det jaggu meg ikkje mange Landslags ledere som har fått til …

 

Eg sitte med ein følelse av at detta laget kan virkelig bli verdt å følga fremover.

Ein virkelig fin gjeng med med masse ungdommelig mot og styrke.

Et lag som slåss for seieren te dommaren blåse i fløytå.

 

For første gang på mangfoldige år, så e eg optimistisk på vegne av norsk landslags fotball, på herresiden …

 

Heia Norge … !

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg