Hyllå… Dag 3 og 4…

På grunn av intensiv innsats i Jack Reacher’s verden, har eg desverre uteblitt fra både blogg og resten av omverdenen.. Men, heldigvis gjekk eg tom for sider idag..

Og kom på at eg glemte hyllå igår..

Som forsåvidt har blitt okkupert av diverse superhelter og superskurker.. Eg hadde egentlig tenkt å stabla mesteparten av verktøyet mitt i den.. For å muligens tvinga Kånå te handling..

Men kom på at eg ikkje brukte gipsanker, kun skruer.. Så eg lot vær… Gidda ikkje skru den opp, ein gang te…

 

Probably, to be continued again, tomorrow…

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg