Godt Nyttår, Folkens …

 

Då har me hatt oss ein nydelig nyttårsmiddag.

Det blei pinnakjøtt på oss i år, istedet for kalkun som me pleier, siden Kånå jobba på juleaftå. Hu fortjente å få ein real pinnekjøtt middag, før året va omme. 

Me har vært ute å fyrt opp litt stjerneskudd, og sendt litt fyrverkeri te værs. 

 

Småfolket klara nesten ikkje venta te klokkkå blir tolv. Sjølvaste Mini’en e i fyr og flamme i år.

Til og med Litlajentå e ein liten tøffing i år. Hu som pleie å trekka inn, når det begynne å smelle for mye. 

Eg satsa på det blir ein del fyrverkeri neste år også. Her på bloggen. 

Det hende vel at eg ramla vekk i ny og ne, når lysten og motivasjon tar litt ferie. Men, me får satsa på at det ikkje blir et heilt halvt år, slik det ble i år … 

Uansett … Eg vil bare få takka alle dåkke som har lest, kommentert og kost dåkke med bloggen og mine skriverier i år. 

Det e dåkke som gjør at eg finne motivasjonen og lysten igjen. Gang etter gang. 

Når eg gjerna har hatt ein liten periode med null skrivelyst, då e dåkke der på sekundet når eg plutselig fyre i gang et innlegg igjen. 

Fantastisk, vett du. 

Så ha et riktig Godt Nyttår, Folkens …

 

Det e dåkke som gjør den så bra som den har blitt.

For uten leserar, hadde den ikkje vært nåkenting. Vil eg tru … 

Så tusen, tusen hjertelig takk også. 

 

🥰🥰🥰❤️❤️❤️

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg