Fotballfrue, oppmerksomhet og Sverige…

beer-belly-130924
Han i Boden sin mage, ca 4 dager etter fødsel… Sånn omtrent… =D

 

Gudhjølpe meg for ett styr det blir.. Av at ei nybakt mamma tar bilde av magen, 4 dagar itte fødsel.

Og legge det ut på nettet, så alle kan få sjå…

Det tar jo heilt av…

 

Ikkje bryr det meg, ikkje provosere det meg og eg hadde absolutt ikkje tenkt å skriva om det…

Men hu oppnår jo akkurat det hu vil, og ikkje minst akkurat det samma så hu oppnådde sist. Alt så kan krypa og gå ploppa fram og har ei meining om detta…

Nåken meina det eina og nåken det andra..

Eg trur eg e “Sverige” oppe i det heila her.

For uansett ka man meina om akkurat denna saken, så laga man oppstyr og engasjement..

For min del, på heilt feil premisser…

 

For eg observere at Fotballfruen har gjort detta for å få oppmerksomhet, heilt klart… Ellers hadde hu ikkje sagt sist at hu angra, og aldri ville gjort det samma igjen om hu hadde vist det ville tatt sånn av …

Nå gjorde hu det igjen, sjøl om hu visste… Ergo, all logisk tankegang og sunn fornuft, tilsie at min observasjon ovanføre e korrekt…

Alle andre, så meina enten nåke den eine veien eller den andre veien.. Dei kasta seg bare på “Hysteribølgen” med samma motiv som Fotballfruen… For å få oppmerksomhet…

Eg e Sverige… Så eg bare observere…

 

Eg vil helst ha oppmerksomhet for innholdet mitt… Dei gode hverdags historiane.. Når me går på ein smell, enten eg, Kånå ellår Flokken…

Når me har opplevd nåke spennande…

Eller gjerna fordi eg har skrevet nåke om ting eg brenne for, som for eksempel utfordringane med å vær foreldre…

 

Derfor komme det ingen appell fra “Boden” om denna saken… Eg har opplevd Kånå sin mage 4 dagar itte fødsel, 4 ganger…

Og akkurat det sista eg har tenkt på, i lykkerusen itte ett nytt barn har blitt satt te verden… Det e ein mage…. Alle 4 gangene…

Spesielt 4 dagar ittepå…

Men sånn uansett… Kanskje eg kan lista meg littegrann ut på planken… Bare for å få uttalt ett lite nøytralt poeng…

” Det e godt å bli sett, men vondt å bli gjennomskuet.

 

Ha ein strålande lørdags kveld, folkens…. 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg