Ett lite minne, fra ei fordums tid..

Mini’en .. 😃😃

 

Kom opp eit sånn “minne” på Facebook idag morgens.. Fra den tiden når eg nettopp hadde begynt med denna skrivekløå..

Å eg endte opp med å sitta her å humra litt for meg sjøl..

Jøje meg.. Eg kan ikkje få sagt det høgt nok, kor glad eg e, for å vær ferdig med akkurat den der bleie epoken.. 11 år, med bleieskift, det e i grunnen nok.. 😃😃🤣🤣😂😂

 

Eit lite minne fra ei fordums tid.. 

Logga inn på Facebook…. å der lyse det imot meg…!! “hva tenker du på?”

Jo det ska eg sei deg , kjære Facebook…. eg tenke kor heldige eg e se ikkje må stå opp aleina kl 06:30….. at eg ikkje sitte heilt ensom me ein kaffikopp og lese aviså, mens radioen fylle stuå me herlige måren musikk…men hellår springe intervall mellom kjøkkenet og stuå, me frokost te 4 galne ungar se skrike som små fuglaungar i redet sitt….

Eg tenke kor kjekt det e å skifta 2 kraftige dritbleier på rappen, megla mellom ka di ska sjå på tv og finna “rett” kjole te littlajentå…… istede for å kunna tatt seg ein dusj å fått stelt seg litt, ja gjedna hatt tid te å “blæse tu belgen” og, uten å måtta avbryta seansen halveis, me dopapiret hengande fra rævå, spurtande opp trappå for å skilla to kamphaner se har føke i kvarandre oppe stuå….

Eg tenke kor fælt det måtte vært å gjedna sova te klokkå 10-11, bare fordi du kan…. istede for å krypa ut av senga i ein fantastiske komatøs tilstand …kor du gjedna har vært oppe 2-3 ganger på nattå og, for å få Mini’en te å sova igjen…… tjera vena… søvn e oppskrytt seie bare eg…

Ja, tenk…!! … det tenkte eg ja, kjære Facebook….

 

😂😂😂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg