Eg og Mini’en – To slabbedaskar uten like…

2015-06-10 18.07.32-2

Idag har eg og Mini’en vært heima aleina… Kånå tok med seg Litlajentå på date te byen, mens me slabbedaska oss heima.. Hu sko henta dei 2 me mista hos Svigers igår, og kosa seg litt med Litlajentå..

Og det e ikkje tull ein gang… Me har ikkje gjort nåkenting, foruten å parkert i sofaen med beinå på bordet og sett “Paw Patrol” på repeat… Med ett lite avbrekk med Jake og sjørøverane…

Og det har vært heilt nydelig…

 

Gutta’s egen slabbedask dag… Ingen se har bestemt ka me har måtta gjør, spist det med ville… Frokost blanding med masse sukker, fordi me hadde ikkje melk… Me vurderte ei stund å ha Fun Light på.. Men me slo det fra oss…

Me har lekt litt, tenkte me sko ut og… Men der va det full storm og et regnvær uten like, så det gidda me ikkje… Så då gjekk me heller og la oss litt… Ein liten Cowboy strekk midt i dagen, rett og slett… Det e viktigt å kvila ut itte å ha bedrevet knallhard slabbedasking…

 

Lagde oss middag, knekkebrød med brunost… Fordi me ikkje hadde nåke aent… Kånå e og handla nå…

Før me kjørte nok ett maraton med “Paw Patrol” … Trur snart me kan an utenat, både eg og Mini’en… Jaja, eg fekk skrevet ferdig referatet fra den strabasiøse fergeturen heim da… Den tok jo heilt av … Satt rett i sikringsboksen den.. =D

 

Kånå ringte i 6 tiå å lurte på om det gjekk bra, siå hu ikkje hadde høyrt nåke… Me svara ikkje på førsta anropet, for då hadde me putekrig…

Men me tok det andra.. Me e ikkje heilt idiotar, sjøl om me har Gutta’s Dag… Ei ilter Kåna/mamma se begynne å ana ugler i mosen trenge me jo ikkje legga opp te..

 

Te kvelds blei det ein herlige nyinnkjøpt Haribo pose fra Taxfree’en… Siden brødet me hadde tatt opp ikkje va tint ennå… Eg trur me tok det opp for seint.. Det trenge gjerna litt meir enn ein halvtime på tinast opp… Kånå sa me kunne brukt Mikroen, men det hadde heilt sikkert gått te helsikke…

Så knekkbrød med Haribo Speilegg på, gjekk ner på høykant… Mini’en såg litt forsiktigt på meg.. Og lurte på om detta her va heilt itte bokå… Men på “slabbedaskenes” dag, kan me gjør ka man vil…

 

Nå sove trollet, og eg ska snart samme veien kjenne eg…

Det tar jaggu på å vær slabbedask, ser dåkke…

Ivertfall når me 2 om det…

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg