Dirty Dancing – Quiz’en …

Dirty-Dancing

 


 

Eg vett ikkje heilt ka eg ska sei.. Hadde nåken minuttar ledigt, mens eg sto i kø for å få kjørelistå på jobb… Så då surfa eg litt på Facebook, og datt innom ein sånn quiz..

Ein quiz om Dirty Dancing, av alle ting…

 

Eg tok an, og venta spent på resultatet itte fullført quiz…

Og å sei at eg ikkje har ofra mangfoldige potensielle actionfylte filmkveldar, for Kånå si skyld.. Det ville vært tidenes løgn..

Den filmen, kan eg bakvendt, framlengs, opp ner, baklengs og garantert i søvnå… Eg kan bortimot kvar einaste replikk, utenat.. Eg har drømt om 60′ talls dans, musikk og romantikk…

Eg har våkna illsint i søvnå mens eg nærmast brøle ..

Nobody, puts Baby in a corner…

Eg har tatt meg sjøl i å ta små dansetrinn, inne i skapet på lastebilen, itte ei helg med Dirty Dancing maraton.. Kor Kånå har sett alle filmane, spolt tebake te favoritt scenene og sittet foran Tv’en med ett “grådigt” blikk…

Ett blikk eg ikkje har fått sjøl, siå me va nyforelska, barneløse og fri som trekkfuglane…

Men, se eg har sagt mangfoldige ganger før.. Det e forskjell på og vær toskjen og idiot… Og eg e ikkje såpassa idiot, at eg lar ein bombesikker “Freddan” gå meg hus forbi…

Når Kånå lura på om me ikkje ska sjå Dirty Dancing, for sju hundre og femti nienede gang… Ein fredags kveld…

 

Så at eg tydligvis e “The Ultimate Dirty Dancing Expert” …

Det tar eg med stoisk ro, og e ikkje ett sekund flau, øve å ha scora 100%, på den Quiz’en…. ????????

Screenshot_2016-06-10-08-30-57

 

Ha ein strålanda fredag, folkens…. ????????

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg