Det e ei smal Linja mellom Helg og Jobb…

 

Idag va det hardt å gå på jobb, hverken meir eller mindre.. Ryggen va vond, skornå trykka og kaffien smaka rett og slett biringt.. Det e mandag, i aller høyeste grad.. At kaffien forsåvidt ikkje e nåke aromatisk fornøyelse på jobb, det e nå ein kjennsgjerning eg va klar over.. Men, når hverken legemet eller hjernebarken heilt e kommen ut av helgamodus, og fortsatt befinne seg i ein slags universalt vakum mellom helg og jobb.. Då blir ting alltids litt verre enn de egentlig e.. Til og med Kånå gjekk i ein slags tåkeheim når hu kom på jobb, itte ein strabasiøs morgen med ein viss livsnytar..

Det hadde visst gått seg te, når trusselen om inndratt Xbox blei gjort om te handling, og guten hadde slukøra rusla ut dørene..

Det blei visst ein blåmandag på Han i Midten og.. Kånå e ikkje nådige, om man trør hu lenge nok på tærnå.. Eg kan vel med ein viss tyngde påstå at eg har erfaring på det området, uten å øvedriva så altfor mye.. Eg vett ikkje, men somme mandager dei føles igrunn tyngre enn andre, på ein merkverdig måte.. Itte ei heidundrande helg med Flokken, skulle man jo trudd det va ein befrielse å komma seg litt på jobb igjen.. Og strengt tatt, så vil det nok følast sånn snart.. Eg har vel bare ikkje kommen meg heilt ut av helgamodus ennå.. Kombinert med ein småtrøblete rygg og at man synast litt synd på seg sjøl, så har del vel bare ikkje gått opp for meg, heilt ennå..

 

” Det e ein smal linja mellom helgamodus og jobb, og når hovudet har fått vendt seg te roen i lastebilen, komme nok følelsen av befriande stillhet, fritt for hylande barn te alle kanter, om ei stund..

 

Eg har jo egentlig lite å klaga øve, siden det e Kånå som har den største baugen om morgenen.. Med å få ein Flokk spinnville ungar avgårde på skole og barnehage.. Så før eg trør for langt ut i salaten her, med mine små bekymringar..

Tenkje eg at det e best å bare ønska alle ein flott mandag..

Mine bekymringar på ein småslakk mandagsmorgen e nok som ein dråpe i havet, i forhold te ka andre gjerna slite med, i hverdagen.. Som e ei småsleten Kåna, utslitt av både spinnville barn på speed..

Og ein Fatter’n med sviktande hukommelse og stort forbedringspotensiale..

 

Goe mandagen, Folkens.. 😃😃

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg