You missed a spot…

Den første statusen på Facebook, som forsåvidt sette igang denna her skrivekløå… 

Og, se på ein måte då har endt opp 

Med ein blogg… =D


Businesswoman and Househusband
Licensed from: CartoonResource / yayimages.com


 

Opp klokkå 6 , smøra tri nistår , kle 2 galne ungar og få di i barnehagen..

Holdt på å glemma mg sjøl i alt oppstyret men heldigvis sa mellomste guten i hus at eg ikkje måtte gå ut i boxeren, for det hadde eg jo sagt at han ikkje fikk lov te!!

 

Bånn gass te barnehagen , så på jobb…

Så himom igjen for å bera kånå å han storken leverte halv annen måned for tidlig opp i stuå, siå kånå ikkje kan gå.

Hu klarte å vrikka foten når hu trødde øve meg inni bodå søndagsmåren for å løfta ner ein sykkel te minstajentå….

 

Kunne jo bare vekt mg når eg allerede va forvist der te alikavel…

Pga bror min sine oppfinnsomme  oppdateringer på mi fjesbok lørdag natt…

Så tebake på jobb .. 10 – 12 mil på tur me lastebilen fullstappa me gods se sko rundtomkringfallera..

 

 

Så bånn gass te barnehagen igjen , henta to galne ungar… Kjøra him..

Henga opp noen bilder se eg sko gjort 15 des 2011 ifølge Kånå ..

 

Midt i denna jobben måtte eg slukka ein nesten brann på kjøkken, for Mjølkefabrikken i huset fant ut hu sko koka poter å amma på ein gang..

Suksess!!?? .. Nja..

 

home disasters
Licensed from: diego_cervo / yayimages.com

Mor og far på besøk, laga kaffi, finna noen Marie kjeks te å ha te kaffien (hadde kje no aent siå istede for å handla , blei eg omdelegert te å henga opp gamle bilder fra 2011)

 

.. Skifta verdens største dritbleia..

Kle på ein unge se sko ut å sykla , sei ha det te mine foreldre, kle av ein aen unge se kom him..

 

Gjekk på do for å få litt tid for mg sjøl, men pga. ein nabo se røpte heile den planen på ein felles Nabochat på fjesbokå, så blei eg kjapt kommandert ut der ifra, for frøken Hinkelpinkel ville ha kebab tallerken itte at potene brant opp …

 

 

Men herrreguuud så gøy..

Egentlig ein noenlunde normal dag i heimen…    =D

 


#familie #hverdag #kånå #stress #første #status #blogg #mamma #pappa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg