Vinn ett eksklusivt “Boden” krus – Juhuu …

 

Åh, du heilage jul … Me har fått ny kaffimaskin på jobb, snakka deg om julekveld og bursdag, på ein gang … Den gamle va jo meir i ustand, enn den va i orden, så detta va bare heilt fantastisk … 

Ikkje minst, så smaka endelig kaffikoppen om morgenen rett og slett kaffi, og ikkje ein blanding av bek og gammal kaffigrut … 

I den forbindelse, så tenke eg det e på tide å feire denna begivenheten med ein liten konkurranse her inne på bloggen … Og merk mine ord … Inne på bloggen … For sist gang kjørte eg ein rein Fjesbok konkurranse … 

 

Derfor blir det denna gang kun dei som kommentere ett eller anna valgfritt, i kommentarfeltet under innlegget, som blir med i trekningen … 

Av eit eksklusivt krus med blogglogoen på … Jøje meg … 🙈🙈🙈

5 stykk blir trukken heilt vilkårlig ut, la oss sei sånn omtrent klokkå ni ikveld … Rett og slett ein slags speed konkurranse … Juhuu … Detta blit gøy …

Og sånn erfaringsmessig, så trur eg sjangsen for å stikka av med ett slikt krus denna gangen e rimelig stor, då det sjelden e mange som finne på akkurat det … Å kommentera i blogg kommentarfeltet … 

 

Dei fleste tar seg ut på fjesbokå … Men, ikkje denna gangen … Ånei … Kun bloggkommentarer blir tatt med … 👍👍👍

 

Så gi gass … Sleng dåkke med, å vær med i trekningen av ett skremmande flott kaffikrus … Med min nydelige logo på … 

Nå e det konkurranse tid … Og igjen, trekning allerede ikveld klokkå ni … 

Jøje meg … 😀😀😀

 

 

Oppdatering : Kruset tar sjølsagt alle drikkende væsker, som kaffe, te, kakao, saft, melk, brus, juice, karsk, helsedrikker av alle slag, etc, etc … 😂😂😂👍👍👍

 

 

 

71 kommentarer

Siste innlegg