Travle tider.. Rett og slett.. ????

 

Ny_logo

Heisann..

Det har vært litt stille dei siste dagane, og det her sine årsaker..

Som nevnt før så har eg full jobb, Kåna og Flokken og så drive eg jo denna her fantastiske kjekke bloggen og..

Men i ny og ne, så må det drivast litt vedlikehold…

 

Og akkurat nå, så har det vært Bloggen sin tur te å få litt designmessige endringar..

 

Så dei siste kveldane har gått te å finna ut av ett design, se kan passa både dåkke leserar bedre, men og mine samarbeidspartnere..

Og det har ikkje vært lett… Får man ein super ide, se kan vær skikkelig tøft for dåkke leserar.. Så passa det absolutt ikkje inn i det å ha annonsører..

Og Vica Versa..

 

Sjølsagt, så landa eg og bror min Tore, se e sinnsykt kjekk og ha te design hjelp..

(Tusen takk for all konsulering te nå, Tore.. )

På at uansett kossen me snur å venda på detta.. Så e det dåkke leserar se e dei viktigaste aktørane, her inne på bloggen…

Så fekk det vær opp te oss å få sy inn samarbeidspartnerane på ein sånn måte, at det hverken e forstyrrande, irriterande ellår designmessigt stygt, for dåkke leserar…

 

Det e jo tross alt pga dåkke at eg har endt opp med samarbeidspartnere…

Derfor syns eg det e viktigt at det e dåkke se blir tatt mest hensyn te, angående designmessige forhold og …

Det ska vær lett for dåkke å finna fram, liksom..

Men sjølsagt må me få fram samarbeidspartnerane våre og, men på ein god måte…

 

Og eg vil og benytta anledningen te å takka dåkke… Ja, alle dåkke se e inne å lese om oss, engasjere dåkke på innlegg og kosa dåkke med våre hverdagslige sprell i heimen…

Eg prøve så godt se eg kan å svara kvar enkelt se kommentere, for dåkke har jo tross alt tatt dåkke tid te å både lesa og gjerna kommenterta ..

Det e ikkje alltid eg rekke øve alle, men eg får meir eller mindre med meg alle dei her herlige tebakemeldingane dåkkas ..

Men, tusen millionar takk… ????????

 

Når det gjelde samarbeidspartnerene våre, så vil eg takka dei og, for at de stille opp…

De har tross alt levert nåken flotte premiar i det sista, se har kommen dåkke leserar te gode.. Og eg håpa me ska finna på masse fleire kjekke sprell og flotte premiar framøve..

Se dåkke leserar kan engasjera dåkke på, og gjerna vær med å vinna… Ellår ha nytte av…

 

Eg må jo bare få sei at det har vært sinnsykt gøy å sjå kor mange se har engasjert seg, og vært med på dei sprellene me har funne på te nå…

Det gjør at me kan fortsetta å gjør sånne ting, se komme dåkke leserar te gode…

For det har og vært litt viktigt for meg, at dei eg samarbeide med, gjerna kan gi noe tebake te dåkke leserar…

 

Hjølpe meg…

Så blei det jaggu meg ein avhandling om detta og…

Men då har dåkke ivertfall fått vita litt om koffår det har vært litt lite innlegg dei siste dagane..

For det mangla ikkje på inspirasjon..

Det ska ivertfall vær heilt sikkert… Og plutselig, så e me på gang igjen, vettu..

 

Ha ein strålande dag og kveld videre..

Mvh Han i Bodå… ????????

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg