Supert tilbud te Bloggen’s lesere.. =D

//Innlegg i samarbeid med LitenGave.no//

69499_pappmache-kit_stor_1

Hjølpe nå meg… Denna ukå e eg så heldige å kjøra ett supert tilbud på nettbutikken LitenGave.no

I kategoriene LitenGave.no barn og Hobby og Kreative Gaver.. Alt dåkke leserar trenge gjør, e oppgi kodeord “boden” og dåkke vil få 20 % rabatt på nevnte kategorier…

Så eg fyrte igang ett innlegg og lagde bannere på bloggsiå.. Problemet va at når eg posta innlegget…

Så posta eg det som privat, istedet for offentlig… Og endte opp med at det kun va eg som så innlegget…

Herreguud… Eg har jo erfart at annonse innlegg som oftast ikkje har så mange leserar som dei andre innleggene..

Men når eg sjekka idag og fant ut det va absolutt null leserar på innlegget, begynte eg jo å lura. Og fant sjølsagt ut at her e det heilt klart ein eller aen ( Meg sjøl ) så har gått på ein smell…

Men bare å få det sagt, t.o.m søndag kan dåkke gjør nåken kupp i LitenGave.no sin nettbutikk i dei 2 kategoriene eg har nevnt…

Nedenfor komme ett par tips om ting me har prøvd ut, og absolutt vil anbefala… Ellers e det virkelig verdt ett lite besøk innom denna nettbutikken om du har barn…

Her e det sinnsykt masse kjekt man kan sysselsetta både seg sjøl og barna med.. Og super genialt nå før høstferien, e man kjapp med å bestilla har man gjerna varene litt ut i høstferien..

Så stikk innom denna kjekke nettbutikken og bli inspirert te å finna på noe kjekt med kidsa …

=D

http://www.fattern.no/2016/06/18/tips-kidsa-ferien/

http://www.fattern.no/2016/07/13/ugledilla/

//Innlegg i samarbeid med LitenGave.no//

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg