Statistikk bilde av Batman, Guffen eller ein Spurv …

 

Somme ganger, så laga man alsken løgne figurer med statistikk bilde sitt. Statistikken øve kor mange sidevisninger man har hatt på ein dag.

Eg e ein kløpper te å laga Batman sine øyrer, på ein måte.

Når eg gjerna har to innlegg på ein dag. Slik som idag. Andre ganger, når eg bare har et, kan det nesten se ut som ein knyttneve som vise fingen.

Det sa Mini’en ein gang, når eg satt å kikka på statistikken.

– Koffår e det bilde av bannefingen ? Spurte guten, både forundra å litt skjelmsk.

Eg forstod jo ingenting. Men, så såg eg det. Og det ligna faktisk kraftig.

 

Men idag har eg to innlegg. Og då blei det Batman.

 

Eller … Om man vrir bilde te venstre. Så blir det Guffen fra Donald i profil …

 

 

 

Eller ein spurv. Det kan for så vidt vær begge deler. Om an legger godviljen til.

Herreguud.

Jauda. Eg visste ikkje heilt ka eg skulle skriva om ikveld. Så eg delte eit gammalt innlegg på Facebook siden te bloggen.

Det fra når barnehagen vår starta med Smart mat.

Den e ein klassikar mange fleire enn eg nåken gang skulle trudd, har lest. Ein gang kom ei eldre dama bort te meg i Kongeparken, mens hu småflirte å sa på klingande jærdialekt.

– Beklage at eg komme bort. Men, dei to småtrollene dine. Dei e bare herlige. 

Eg takka og smilte tebake, før damå fortsatte.

– Og den historien fra barnehagen, når de fikk hjemmelagd gulasj suppa, den bare elska eg. 

 

Det va då det gikk opp for meg at me va blitt gjenkjent. Jøje meg, altså.

 

Men, nu e det snart leggetid …

 

Bare ein episode te med Roswell – New Mexico … Ikkje meir enn det.

I hvert fall ikkje to …

 

Heilt klart … … .. .

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg