Spaghetti på Veggen, Middag og ei God bok …

 

Når eg kom heim fra jobb idag, etter eg skifta dekkene på lastebilen, som ikkje ble gjort igår.

Så stod middag på timeplanen.

Kånå hadde lagt klar spaghetti og sendt melding om pølser liggende i kjøleskapet.

Pølsa og spaghetti, det kan eg …

Igår va det endå enklare, når Hamburger stod på menyen …

Eg leste et sånn spaghetti tips i mor mi sitt eminente Norsk Ukeblad, for mangfoldige år siden.

Når spaghettien henge på veggen, då e den ferdig kokt. Det tipset funka den gangen, og jaggu meg funka det som gull ennå …

Ikkje minst, så har eg fått begynt skikkelig på bokå mi. Tom Egeland levere varene igjen, og eg storkose meg … Antihelten Bjørn Beltø e i storform …

 

Mini’en fikk nettopp besøk av ein kompis, derfor blei det ein liten pause i boklesning. De trengte litt hjelp te et prosjekt de satte igang med.

Passa egentlig fint, for då kunne eg laga meg ein kopp kaffe, før boklesning står på tapetet igjen.

Åsså fikk eg knota ned nåken ord her inne også. Plutselig, så dukka det gjerna meir opp, senere.

Om ikkje eg falle heilt inn i Beltø’s fantastiske verden …

 

Eg minnast ennå Kånå sitt småhissige oppsyn, når eg hadde blitt hekta på Harry Bosch serien te Micheal Connely, og satt langt inne i det universet.

Når eg egentlig burde hjulpet til å rydda te visning, den gangen.

Eg trur ikkje Kånå va videre imponert øve undertegna sine prioriteringer.

Men, eg overlevde den prekenen også. Forresten så va det den gamle Fatter’n, med kronisk forbedrings potensiale.

 

Eg har ein følelse av at eg har kommet langt siden den gang, men så skulle det gjerna ikkje så mye til. Ska eg væra ærlig …

Og det må man jo vær …

 

Ha ein fortryllande torsdag, Folkens … 🙈😁👍😃

 

Heilt klart ferdig kokt 😁😁

 

Easy middag og ein fornøyd Mini, igår …

 

Også, ein fornøyd fatter’n … 😇👍

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg