Solfrid – Wurth damå og Norges mest undervurderte Reality kjendis …

Det har vært mye snakk om fremsnakk her inne i blogglandia i det sista, uten at eg ska dra den diskusjonen videre …

Eg vil bare bedrive litt grenseløs fremsnakk å hylle hemningsløst hu Solfrid på Wurth eg …

Den alltid smilande jentå, som nærmast står klar med ein kopp kaffi te meg, når eg komme med varene deiras, kvar morgen …

Slike sjeler e bare fantastiske å møta, der eg suse rundt på rutå mi …

 

Det finnes mange andre kjekke kunder også, men bare Solfrid huske å finna kaffi te meg …

Av alle ting, så kom det meg for øyra ein gang at Solfrid faktisk e ein av Norges tidligeste Reality kjendiser, også. Der hu briljerte sammen med sambygdingene på Eikemo, i programmet “Der du ikkje skulle trudd noen kunne bu”, eller nåke sånt …

Men, der bodde Solfrid i sin barndom, langt inne i Åkerfjorden og oppe på ei høgda mellom skyhøge fjell og daler …

 

– Pass bruå nå … Seie bare eg …

 

Dåkke skjønar den om dåkke ser programmet, omtrent 23:39 minutt inn i videoen … 🤣🤣🤣👍👍👍

Se det her : Eikemo – Der ingen trudde man kunne bu …

Programmet med Norges mest undervurderte Reality kjendis … 😁😁👍

 

Så idag hylle me Solfrid , du e super altså, heilt klart …

Og der, der fikk du endelig innlegget ditt …

 

😁😁😁

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg