Så har man Debutert på tv.. =D

 

Phuuh..

Der va første sending på Tv Haugaland over, og om sko fått sagt det sjøl så trur eg det gikk heilt greit.. Eg va rett og slett skrekkelig nervøs på forhånd, men når man kom igang så glemte man jo litt ka man e med på.. Og hu Karin Berndtsson va jo bare herlige, og fikk meg vel te å senka skudrene litt..

Der hang kommentarene, og historiane laust for og sei det mildt..

Eg traff Karin før me sko inn der hu satt å venta utenfor studio.. Så me satt nå og konverserte litt og blei nå litt “kjent” før sending.. Å snakka meg om sprudlande dama med ett smittande godt humør.. Hjølpe meg, hu sko rett og slett ringa Tv2 og tipsa de for å få litt fart på sakene, så hu sa på tv..

Tjera vena meg vett du.. Hu e vel ei sånn dama man bare ikkje kan unngå å bli glad i, på kun kort tid..

 

Ellers, itte å ha fått sett programmet nå nettopp, siå Kånå kom og henta meg itte sendingå.. Før me kjørte rett på Karate trening, med Han i Midten.. Så e det vel ikkje så mye eg kan setta fingen på, det e vel innafor og gi debuten på Tv Haugaland bestått, føle eg..

Og eg vil nok tru nervene e litt mindre før neste sending, så komme allerede imårå te samma tid..

Og heldigvis så rakk eg innom Skjalg og Herrmann på Aksdalsenter idag, og handla inn ett nytt antrekk te sendingå.. Eg kunne bare glemma å visa meg på tv med dei loslitte dongeribuksene eg hadde i heimen.. Og når eg kom heim med klærnå, va ikkje Kånå sein om å konstantera at her hadde nok Skjalg gjort ein strålande jobb..

Det va ikkje akkurat det hu hadde forventa at eg hadde funnet fram, på egen hånd.. Då hadde det vel blitt ei ferdigslitt dongeribuksa og hettegenser..

 

Ein gang når me sko på ut på Sildajazzen for nåken år siå, så rusla eg inn dørene hos Skjalg for å kjøpa ei ny buksa.. Han lurte jo på ka størrelse eg brukte, men når eg svara 31-32 rundt livet.. Så la han ørnablikket blikket sitt på meg og sa nøkternt..

– Nja.. Eg vil nok tru du e meir ein 33-34, eg altså..

Og han hadde vel forsåvidt rett i det.. Uten tvil.. Man kan vel sei at ønskemålet rundt livet va langt fra realitetsmålet, rett og slett..

Men, alt i alt så va detta ein skikkelig spennande opplevelse, å sitta der i ett panel med ei snakkesalige flotte dama, ei anerkjent forfatterinne også lille meg då.. Bloggaren fra “Bodå”.. Så nå gleda eg meg faktisk litt te imårå, faktisk.. For det va jo absolutt ikkje så skummelt så eg hadde trudd på forhånd..

Sjøl om blikket mitt i starten av programmet, muligens ser i øvekant forskremt ut.. Så kom det seg utøve i programmet, trur eg..

 

Så gled dåkke te nok ein episode imårå, Folkens.. Og andre episode med “meg” på tv.. Og så får eg jo håpa dåkke e sånn måtelig fornøyd med innsatsen, eller ??

 

Se programmet og gi gjerna ein tebamelding.. =D

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg