Plastalina leker til besvær …

 

Eg satt å scrolla gjennom bilder på telefonen ikveld, når eg kom over detta bildet.

Ein screenshot fra ein snap bror min sendte meg.

De fikk nemlig et slikt plastalina sett som me har hatt te våre små, når de va mindre, som Kånå tenkte bror min sine barn kanskje kunne få glede av nå …

Nå e eg litt usikker på om gjerna bror min har satt noen deler litt feil sammen, eller om det faktisk ska vær sånn …

For detta va muligens ikkje heilt innafor, sånn med tanke på at det e leker til barn, liksom. 🙈🙈🤣

 

E det bror min som muligens har litt skitten fantasi, eller e det rett og slett en plastalina leketøy produsent som gjerna har bomma litt her, og gått på ein smell !!?? …

Eg e usikker, altså … Noen andre som vet ??

 

🙈🙈🙈🤣🤣🤣

 

6 kommentarer

Siste innlegg