Nytt design, ny plattform og eget Domene…

 


 

Det blir nåken endringer på bloggen framover, men for alle se følge med på Facebook, blir det fortsatt meget enkelt å følga med… Der e det bare å trykka på linken, så får man lest innlegget, akkurat som før…

Forskjellen, i det stora og heila, e at nå komme bloggen te å stå meir på egne ben, på ein måte…

Eg har fått eget domene, som bloggen i framtiden vil ligga på… Og fremtidige innlegg vil komma på.. I ein øvegangs periode, vil eg poste på begge, men planen e, vist alt går smertefritt å fortsetta på eget domene…

Som eg nevnte tidligare, vil det ikkje bety så mye annet enn at det blir ett nytt design, ny nettsteds adresse og noen små forandringer her og der… Og at eg gjerna ikkje vil dukka opp på blogg.no si topplista og kommune lista.. Men, for all del, alt e relativt.. Forsvinne alt for mangen leserar, må eg jo bare revurdera detta prosjektet…

Det e ikkje noe se blir gjort, fordi eg ikkje e fornøyd med Blogg.no plattformen, for det har eg vært.. Heller ikkje fordi det e lettare å blogga på WordPress sin plattform, for det va det absolutt ikkje..

Men kun fordi eg vil ha meir kontroll øve bloggen min, på ett eget domene…

www.Jeg Gikk Bare i Boden en Tur.no

Så eg håpa flest mulig, vil fortsetta å følga med på bloggen videre. Og som tidligare sagt, vil dei fleste ikkje merka så meir forskjell enn at designet e endra… Facebook vil fortsatt vær den største kanalen inn te bloggen… Og der merka nok dåkke leserar lite te den nye endringen…

Og eg håpa dåkke ser at det blir litt enklare å bla litt i innleggene, på den nye siden… Då kategorier, arkiv og siste innlegg komme litt meir opp i dagen..

Og historiane blir dei samme, flokken har ikkje endra seg og Kånå e fortsatt still going strong…

Så følg med videre alle sammen…

Detta blir skoi… =D

 


#blogg #domene #påegneben #boden #blimed #følg #design

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg