Nu tar vi Tyren ved Hornet – Live oppdatert …

 

Det skjedde et eller anna i sjøormtårnet på Seljord, som va befengt med Norges største edderkopp bestand …

Nåke uforklarlig forløysande, men som ikkje blei fullført …

Derfor, og etter et tips fra Kånå som hadde lest at ved å utsetta seg sjøl for akkurat det traume man frykte, så kan man bli kvitt skrekken …

 

Så nå … Nå rulle me film … Tidenes verste edderkopp film, som ifølge både Kånå og eksperter, visstnok skal ha terapautisk effekt …

Gulp … 🙈🙈🙈

 

Eg har ein liten snikande mistanke om, at detta muligens vil få et slags etterspill …

😱😱😱

 

Wish me luck … 👍

 

Kanskje eg ska kjøra sånn Live-oppdatering, mens me ser filmen ?? …

For, allerede … Og bare ca tolv minutt ut i filmen, så slite eg nåke heilt for jæklig … 🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈

 

 

 

Gudhjølpe meg … Krapylet har sneket seg med fra utlandet, i ei kista … 😱😱😱

Eg holdt på å pissa på meg … Aggressive e den og … 🙈🙈

 

 

Åsså finne den seg jaggu meg kjæreste, itte å ha morda ein fugl som ville spisa den … Og flytte sjølsagt inn hos eit ektepar med barn … Den vrien, den va pokker meg unødvendig … 🙊🙊

 

 

Idiot … Du klatre ikkje opp der … Fy f… … Terapi meg ein viss plass …

Og nå, nå har denna morderiske edderkoppen fanken meg formert seg, med ei lokal edderkoppinne … 🙈🙈😱😱

 

Ein skummel jækel av ein edderkopp, har blitt te horder av edderkopper …

Akkurat ja …

Å der hoppa Kånå to meter te værs, når Fatter’n skreik te som ein ulv mot månen … 🙈😱🤣

 

 

Jiiiizusss ….. …. …

 

 

Okay … No more tredemøller på meg … 🙈🙈😱😱🙈🙈

Jaja, der røyk tredjemann på kun kort tid, for disse hordene av edderkopper …

Og eg har trukket beinå mine godt opp unna rævå … Itte ein lurte seg ned i ein tøffel … 😱😱🙈

 

 

Sjå … Der i kuppelen nederst te høyre … Detta burde vært ulovlig … Det går ikkje ann … Kossen i helsikke ska ein massebarns pappa bli kurert for edderkopp skrekk, når man blande inn barn og ekstremt giftige muterte edderkopper … !!??!! …

Detta e absolutt ikkje greit … Det e ikkje greit i det heila tatt … !!!!

🙊🙊🙊🙊

 

Åhh … Himmel og hav … Det gikk bra … Edderkopp drept av barnebok … ❤❤🥰🥰👌👌

 

 

Nei, nei, nei … Nå har det gått for langt … Slikt gjør man bare ikkje, om det så liksom bare ska vær ein film …

Altså, barn og dødsgiftige edderkopper det e ein ting. Men, å blanda toalettet inn i ligningen, det va intet anna enn ondskapsfullt …

Eg har store, STORE problemer med å sjå at det finnes så mye som et snøfnugg av terapautisk materiale i denna filmen, te nå …

For … Eg ska aldri bruka hjelm meir, aldri skru av ei lampa med bryteren under lampeskjermen, aldri trø opp i tøfler, aldri løpa på tredemølle, aldri spisa frokostblanding fra eskå … Og nå, NÅ … Så e for helsikke meg dassen ødelagt og …

Fri og bevare meg vel … 😱😱😱😱

 

 

Å der røyk popcornskålå, i samme slengen … 😱😱😱😱

Herreguuuud …

 

 

Okey … Eg e seriøst ferdig med denna filmen … Nå e det nok …

Over og ut …

Terapi har det vært fint lite av … Og aldri før har eg hatt fleire skrekkfulle tanker om disse forbaska krapylene, enn nå …

 

Anbefales absolutt ikkje for slike som meg … Ikkje et sekund av denna filmen, har vært av terapautisk betydning …

Ikkje et millisekund ein gang …

 

😱😱😱😱

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg