Note to self. Igjen …

 

Det e nydelig. Når det ringe på dørå og man først blir litt forfjamsa.

Det va første gang noen ringte på i vårt nye hus.

Eg fatta nemlig ikkje ka den lyden va. Til og med Mini’en kikka forundra ut i luftå, å lurte på ka støy detta va.

Så kom eg på det.

Fordi Kånå testa den jo ut her ein dagen, og då virka den ikkje. Men, et par batterier fiksa den biffen.

 

Det va bare å løpa ned å åpna dørå. Og der stod ei koselig dama som spurte om me hadde tomflasker til et skolekoprps.

Siden Kånå hadde panta alt me hadde beklaga eg og lukka dørå, mens eg tenkte at det va jaggu meg ei blide dama.

Så … Så kikka eg i speilet og såg speilbilde av meg sjøl !! 🙈🙈

Herreguuud … Ein hårmanke av sjeldent kaliber hadde sluppet ut i fri dressur, når tvangstrøyå (Caps’en) hadde blitt hengt på knaggen.

 

Til og med eg hadde flira om eg plutselig åpna ei dør og så meg sjøl idag …

Slike handlinger e akkurat sånt som Kånå både blir imponert og stolt over, vil eg tru …

 

Note to self : Sjekk alltid hårmanken før man åpner døra for ukjente …

 

🙈🙈🤣🤣🤣

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg