No luktar det Jul i Heimen.. Eg, Valderrama og Pinnakjøttet..

 

Nå begynne eg rett og slett å komma skikkelig i julastemning.. Pinnakjøttet står og dampa seg, bordet e dekka og det mesta e på stell.. Foruten meg sjøl da.. Hadde eg snudd kamera og knipsa, trur eg dåkka hadde fått ett lite sjokk.. Hjølpe meg.. Men.. Eg har ca halvannen time på meg te å få vekk litt skjegg, dusja legemet og få litt styr på ett hår som leve sitt eget liv..

Eg visste det va nåke eg hadde glemt før jul, men det va nåke seint å gjør nåke med det.. Når Kånå lurte på om eg sko ha Afrofrisyre på Juleaften..

Mitt hår voksa aldri i lengden på ein måte, meir litt i alle retningar.. Så når det har gått litt for lang tid, siå sist frisør besøk.. Så enda eg opp som ein kvit versjon av Carlos Valderrama fra Colombia.. Sånn ca.. Jaja, ett par kg med hårvoks og litt iherdig bearbeiding, så går det nok seg te.. Eg håpa virkelig alle har kommen seg ovanpå nå, for nå nærma me oss full kontroll..

Og klara me å lirka oss opp på nesten mot normalen, så trur eg alle kan.. Hverken meir eller mindre..

 

” Ha ei rektig God Jul, Folkens..

Juhuu, nu kør vi..

Og under, litt stemningsbilder..

 

Kånå har fyrt opp det rauda lyset på klestreet våras.. =D

 

Nissane har funne plassen sin i trappå.. ;D

 

Julatreet e meir eller mindre i boks.. =D

 

Bordet e pynta.. =D

 

Pinnakjøttet begynne å fylla heimen med Julalukt.. =D

 

Herreguuuud… Potetene… !!!!!????
Typiskt… =D =D =D
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg