Når man sette igang, med nåke man ikkje heilt kan.. På ein måte..

Ein smule solbrent, itte nåken timar hengande i stigen igår.. 😉😃😃

 

Gudhjølpe meg.. For et engasjement fra dåkke leserar igår, itte detta famøsa innlegget kor eg la fram tankane mine om framtiå.. Det tok jo heilt av.. Eg kan ikkje anna enn ydmykt bøya meg i støvet, og takka for alle delingar og super kjekke kommentarer.. Hverken meir eller mindre.. Eg sko gjerna besvart kvar einaste ein av dåkke igår, men Kånå hadde jo sjølsagt fått med seg detta stuntet.. Og hennas kommentar va kort og konsis.. – Herreguud.. Du e ikkje sanne du.. Men, gjør ka du vil så lenge huset blir ferdig mala, asap.. 

Så eg hang i stigen på veggen igår og mala te den store gullmedaljen.. Og klarte jaggu meg å ferdigstilla den forbaska veggen.. Juhuu..

Og nåken små planer e allerede på gang, sånn at man kan få gang på detta prosjektet mitt.. Ett kaffibesøk e snart i emning for å få litt råd og veiledning, om veien videre.. Har man sagt A så får man jaggu meg sei B og, og fullføra denna galskapen.. Tjera vena meg.. Det va nesten som når eg laga denna bloggen for første gang, la inn personalia og navnet på bloggen før eg trykka enter og aktiviserte den.. For så å få totalt åndenød og angst øve ka i all verden eg hadde gjort nå..

 

” Og den gangen så hadde eg ikkje lagt inn eit einaste innlegg eingang, bare registrert meg på Blogg.no..

 

Eg turte ikkje å gjør nåkenting før det hadde gått ett par veker, men va jo innom for å sjekka status.. Men, så lenge man ikkje har lagt inn innlegg, så komme det jo ingen leserar.. Heilt tulling vettu.. Men, når eg te slutt klarte å manna meg opp, og legga inn 10-12 historier fra Facebook veggen min, kor eg begynte med dei her anekdotenen mine.. Så sa det pang.. Eg hadde håpa på 40-60 leserar, som eg trudde eg hadde på Facebook, med tanke på “likes”..

Men, det datt jo inn med leserar med ein einaste gang, og itte ett par veker og 3 så toppa det seg med over 600 unike lesere, te dagen..

Tjera vena meg.. Det e ikkje godt å sei kossen detta prosjektet vil gå, men eg trur eg har dei samme målsetningane.. Når eg gjerna får satt opp den første forestillingen, om eg komme så langt.. Då får målet vær at ca 40 stykk dukka opp, eller ihvertfall kjøpe billettar.. Det e viktig å ikkje ha for store forhåpningar, så blir man ikkje så skuffa om ting ikkje går veien, rett og slett.. Herreguud.. Eg må vel sikkert væra verdensmester i å snakka meg sjøl ner, istedet for ka mange andre bloggerar eller lignande, som ofta gjør stikk motsatt..

 

” Men, eg vett ikkje ka som e lurast eg.. Slå fra djupet, eller ramla fra preikestolen.. For meg e svaret enkelt ihvertfall, sånn egentlig..

 

Jaja.. Eg får vel bare avslutta med å seia tusen, tusen hjertelig takk.. Te alle som har delt innlegget fra igår, kommentert og trykka liker..

Dåkke e rett og slett fantastiske, folkens..

Og det settes ufattelig pris på.. Ein plan e sånn nåkenlunde blitt lagt, så får me bare se om eg ikkje får den ut i livet og..

Hjølpe meg, altså.. For nåken herlige leserar eg har..

😃😃

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg