Mandag …

 

Det e mandag. Og idag e eg aleina på jobb siden Kånå e heima med Flokken. Eg sitte bak i lastebilen med ein kopp kaffi mens eg forsøke å våkna. Eg har egentlig grua meg litt te idag, og akkurat det å jobba aleina … For itte ryggen skapte seg vrang, har eg og Kånå kjørt lastebilen sammen.

Eg har kjørt og hu har løpt rundt te kundene med varer, Kånå har til og med både håndtert liften bak på bilen og trilla jekketrallå rundt omkring, mens eg har hjulpet te der det trengs …

Men, idag måtte eg gå aleina på jobb. Eg hadde et lite håp om at det ikkje va så mye varer, men det ser ut som det e nok, for å sei det mildt. Det blir gjerna ein laaaang dag idag. Men, så kom eg te å tenka på Litlajentå, og det “strålande” humøret den jentå va i igår kveld …

Og då løsna det litt her eg sitte. For det kunne jo tross alt vært verre. Og det hadde jo ikkje vært det spor bedre det. Det kunne vært eg som måtte vært aleina heima med ein flokk spinnville barn …

Så, itte eg fikk tenkt meg litt om her eg sitte, så gikk humøret over fra muntert bedrøvet, til for så vidt å vær bare muntert …

 

Ja, faktisk så begynte et lite flir å forma seg om kjeften, her eg sitte …

Jøje meg …

Et lite Jack Nicholson flir kanskje ? … Det e muligens ikkje så fælt allikevel, om dagen blir litt lang !?! …

 

Sånn egentlig …

 

😁😁😁

 

 

 

2 kommentarer
    1. Då tar du det vel med humør om hu mor overlate flokken til deg og ryggen din når du komme hjem fra jobb? Fortell meg kim av dokke som ler sist og best når dokker legge dokker i kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg