Litlajentå tok seg ein Svingom..

 

Eg satt i sofaen idag, og surfa litt på Facebook veggen min, når ein film fra Litlajentå sine tidligare år, dukka opp.. Småfolket satt ved siden av meg her, å det blei litt lått og løye.. Det va liksom ikkje måte på, kor konsentrert og utspjåka i ballett klær, Litlajentå va.. Me har ein del filmar fra den tidå, for Litlajentå hadde null problem med å holda ett lite show for oss, enten det va dans, sang eller lignande..

Eg trur ikkje det e så mye meir å sei, egentlig.. Anna enn at Litlajentå lurte på om eg ikkje kunne legga den filmen, inn på bloggen min..

Eg trur jaggu meg jentå e litt stolt, øve sine eskapader på stuegulvet, mens hu dansa litt ballet.. Eg e meir usikker på om hu vil dela videoen, fra når hu synge God Morgen Norge, akkompagnert av Vinni..

 

 

Ha ein strålande lørdagskvelde, Folkens.. =D =D

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg