Lebestiften …

Kjørte forbi ei dama idag som va meget opptatt med å ta lebestift på seg i bilen, midt i ein sving nede i Industrigatå, mens hu kikka iherdig opp i sladrespeilet … Normalt, så pleie eg gjerna å rista på hovudet, irritera meg ei litå stund øve idiotien før det stort sett blir glemt …

Men, siden denna damå nettopp hadde kjørt forbi idrettsbarnehagen, kor eg ofta må stoppa for å slippa ein gjeng ellevillt turklare barnehagebarn over gatå, så gikk det ein liten djevel i meg …

Så … Eg tok å trykka på hornet i lastebilen, dama spratt i taket og ein fin rød strek blei tegna opp mot øyra … Eg har nemlig to effektive kompressorhorn på taket, som forsåvidt laga “litt” lyd, når eg trykka på hornet …

Eg vett ikkje, kanskje blei hu sint og forbante den forbaska tosken som tuta på hu …

Men … Som han galningen fra Odda sa i Fjorden Cowboys, når de reiste te Shetland uten gps te sjø, men tross alt hadde ein globus med seg …

Det e forskjell på å vær toskjen og idiot, sånn egentlig …

Eller ??

🙊🙊🙊😇😇😇

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg