Kokken – Ein ekte Jævel !?! …

Foto : Kokkejævel.blogg.no

 

Eg og kan eksperimentera …

Eg e supergod på det, om eg bare legge godviljen til.

Men, istedet for å forske på om to forskjellige bilder, gir differanse på lesertall.

Så tar eg for meg overskrift, og det om folk faktisk lese det man skriver …

 

Så hvis du har trykka deg inn her, for å lesa side opp og ned, med ukvemsord om Asbjørn.

Så blir du nok skuffa … 🙈🤣😁😁

Eg bare forske på kor mye overskrifter har å si for lesertall …

 

Forøvrig, så likar eg for så vidt Kokken eg. Uansett kor sur han blir, fordi eg kutta ut Jævel …

Og sjøl om han somme ganger skrive innlegg eg ikkje heilt klare å relatera meg til …

 

Eg e ein enkel mann i en komplisert verden, men ka eg likar og ikkje ska lika.

Det bestemme eg sjøl …

Ikkje minst om eg trenge kringkasta mi meining, eller ikkje …

 

Ps. Alle kommentarer med negativt fortegn, ordlyd eller lignende.

De går lukst i papirkurven …

 

Goe fredagen, Folkens … 😁

 

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg