Vinner av KlompeLOMPE genser’en..

//Innlegg i samarbeid med Strikkekroken – Eurosko Aksdal..

//Sponset premie

13263895_1022106077885415_2041716277212183005_n 2

Då va vinnaren av garn te den flotte hettegenseren og hefte, fra KlompeLOMPE klar… Eg sko jo sjølsagt hatt det klart kl. 1200 idag… Men Kånå fekk det for seg at me måtte lufta oss litt, så då gjekk det litt skeis me planen min…

Øhh… Forsåvidt blir det feil å skylda alt på hu… For eg hadde god tid, når me kom heim..

Men eg slokna se ein stein sammen med Mini’en, når eg la han… Så Kånå vekka meg nettopp…

Men vinnaren av denna flotte KlompeLOMPE genseren og hefte det blei….   Heidi Falkeid…. se ønsket seg blå, til gutt 3 år… 

Gratulera så masse te deg… Send mail på [email protected] om genseren må sendes, hvis ikkje kan den hentes fra mandag av, på Strikkekroken – Eurosko Aksdal… 

headersmall

//Sponset premie…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg