Klokka på Kjøkken ??

20160911_184913

Klokkå e 18:40, og eg satt i sofaen når eg plutselig la merke te ein merksnodig lyd…

Tikk…. Takk….Tikk …Takk…

Nesten så Farmor si veggklokka. Eg kikka meg nervøst rundtomkringfallera, og lurte på om eg hadde ett nervøst sammenbrudd…

Men neida.. Lyden kom fra kjøkken. Eg gjekk inn å kikka, og der på veggen hang ei klokka.

Hu tikka og takka…

Så gjekk det opp for meg… Mini’en satt i sofaen med Kånå så sov, han såg på Ipad’en med headsett på seg..

Litlajentå og Han i Midten e ute… Og Eldstemann e på rommet sitt og spille..

20160911_184238

Det va rett og slett så stille i heimen, at man kunne høyra klokkå på kjøkken tikka…

Og eg så ikkje visste at me hadde klokka der eingang..

Rett og slett ett sånn lite “nyt øyeblikket” stund…

Kan ikkje huska sist gang nåke sånt har skjedd…

Du hendelse altså…

=D

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg