Klok av skade …

 

Klok av skade, så tar me for fremtiden dagens første kaffi på jobb …

Enkelt og greit …

Og akkurat nå, så kjenne eg at den Roswell serien på Hbo, den burde eg ikkje begynt å se på, igår kveld.

Eg varta rett og slett litt trøtt idag.

 

Forresten, så skvatt eg te himmels der eg satt seint i stugo og så på serie. For plutselig så smalt det nåke så grassalt i gulvet på loftet.

Fra rommet te Mini og Litlajentå.

Eg spurta opp trappene, og forventa å finne fjotten liggande i ørskå på gulvet. At han hadde ramla ut av sengå.

Men, nei …

Både guten og jentå lå og sov så søtt i sengene sine.

Ironman figuren, derimot. Ein svær plastikk figur. Han lå i olvelte på gulvet der oppe. Eg fikk nåken assosiasjoner te Toy Story filmane.

Der lekene blei levande når ingen så de.

 

Men, slikt går vel ikkje an, trur eg ?

 

Jaja … Alt vel idag. Ingen skålda pipestilker, vekte kåner og andre finurligheter.

Bodå slapp eg også inatt.

Life is good …

 

Goe onsdagen, Folkens …

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg