Kåring av vinnar i Lekeakademiet konkurransen… =D

Då har me hatt ein liten uhøytidelig trekning her i heimen.. For å kåra vinnar av konkurransen om ett gavekort på 300 ,- kr hos Lekeakademiet.. Som kan brukast på ein ting fra Melissa & Doug serien, som de har i sitt sortiment..

Det va nett før eg glemte ut heila greiå.. Men heldigvis huska Kånå på konkurransen..

Eg e jo så distre at det e løye eg huska på å komma heim itte jobb, seie Kånå.. Men akkurat litt av årsaken der, blei vel røpa i gårsdagens innlegg.. Den episoden der glemme eg nok ikkje med det førsta..

Men … Det va vinnaren me sko kunngjøra nå.. Og den som eg nevne nedanfor her, kan godt senda meg ein mail på [email protected].. Så ska eg formidla videre kossen man kan henta ut gevinsten sin..

Men..  Eg trur me hopp rett ut i det, og kunngjøre navnet på vinnaren..

Som e……

 

Camilla Olsen.. 

 

Gratulera så masse, te Camilla..  🙂  🙂  🙂 

 

 

2 kommentarer
    1. Kan det stemma at eg såg deg og kånå på aksdalsenteret i dag? ?kver for dokke altså , i jobbærend?? Kjekt å se dokk i levande live ! Som fast lesar av bloggen! Blei nesten litt starstruck! ? litt tilfeldigt då, ikkje så ofte me e der, har hytta på bokn ?

      1. Her har du nok skutt gullfuglen, og det kan nok tenkast at du ikkje har sett feil ja.. Sjøl om eg prøvar å gjømma meg litt vekk bak om både skjegg og caps.. Så bingo te deg..?? ..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg