Kånå vs Havfruer …

trailer2

 

Fekk kjeft av Kånå idag itte eg kom heim fra jobb… Me satt i sofaen og snakka litt, mens Litlajentå kikka på Mako Mermaids

Ellår det vil sei eg kikka “bittelitt” på eg og… Før Kånå sette seg ner..

Men me satt nå der og prata… Kånå satt å fortalte om ett eller aent og eg svarte..

Plutseligt hadde eg tydligvis svart feil…

 

For hu satt bare der i sofaen med ett glimt i auga… Og kikka olmt på meg…

” Du følge jo ikkje med på ka eg seie du… Seie hu, irritert..

” Joooo…. Eg jør det…

” Ja … Ka va det me snakka om da..?

” Øhh….

 

Eg blei plutseligt svar skyldig… Og Kånå raste ut på kjøkkenet, mildt irritert…

 

Men helsikke man… Hu eina havfruå hadde forheksa ein gutt, og nå va han blitt heilt besatt av hu andra havfruå…

Og akkurat når Kånå begynte på avhandlingå si, va de mitt inne i ett spennande forsøk på å oppheva forhekselsen…

Det va faktisk ganske … Ehhh… Det va rett og slett… Ja, det va…. Øhh…

 

Forbaska greier altså… Har eg blitt heilt blogg skada nå..??

Hekta på Havfrue serien te Litlajentå, på Netflix

=D =D =D

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg