Kånå, bildebruk og Photosession i Tyrkia …

 

Siden Kånå absolutt ikkje va sånn ekstremt imponert øve bildebruken min her igår, så tenkte eg det va på sin plass å gjerna gjør litt opp for den fadesen … For jøje meg, jaggu meg e hu flotte, altså …

Derfor, så rota eg litt i “arkivet” igår kveld for å finna nåken passande bilder. Kor gjerna Kånå sto frem i all sin glans.

Eg sleit forsåvidt litt ei litå stund, før eg fikk et lite eureka øyeblikk … Nemlig Tyrkia turen i 2014 … Den gangen når Kånå kuppa heila showet og gikk absolutt bananas som modell, og ein mildt sagt over ivrig fotograf liksom glemte ut at me gjerna va på familie fotografering …

Tjera vena meg, altså … Det va ikkje måte på all slags posisjoner han ville ha Kånå i, ei Kåna som også såg ut som om hu hadde glemt formålet med denna fotografen …

 

” Der hu villig poserte som om hu aldri hadde gjort nåke anna i heila sitt liv, mens Fatter’n hadde sin fulle hyre med å holda styr på Flokken …

 

Ein flokk som begynte å bli i overkant sultne, fløy rundt på plenen som ville dyr mens eg løp sikk sakk rundtomkringfallera for å hanka de inn igjen … Gudhjølpe meg og Herrens trofaste Hærskare … Men, eg tenkte som så, at e det nåken som fortjene litt tid i spotlighten etter å ha født fire barn, så va det jaggu meg Kånå …

Ein gang, så kan det jo virkelig vær man får bruk for ein slik samling av modellbilder, slik som idag f.eks …

I dragsuget av fadesen fra igår, slik at eg sikkert komme på plussiden igjen

 

” Så idag blir det ein hylles te ei ilter, småsint men stort sett snill Kåna, ei firebarnsmor og den fødte modellmamma over alle modellmødre …

 

Her e resultatet av ein photoshoot, som liksom sko ta ein liten time, men varte i nesten to. Fordi ei herlige Kåna meir eller mindre tok heilt av, sammen med ein fotograf som heilt klart trudde han va på Rivieraen og dekka et celebert klientell …

 

– Up against the tree … Yes, yes … Perfect …

 

– And lean back … A little more … Oh yes, beautiful …

 

– Lay down on the grass, and put you arm over your head … Yes, just like that … Nice, very nice …

 

– E mamma snart ferdige, eller !?! … De holde jo på i evigheter …

 

– Pappa, paaaappa … Eg e sulten … Eg e så sulten at magen har fått tordenvær …

 

Så klarte Litlajentå å elga seg inn og med på photoshooten … Herreguuud …

 

 

Te slutt, så tok fotografen endelig litt familiebilder, etter at Kånå virkelig hadde fått utlevd sin drøm som modell, te det fulle …

Og ikkje mimst, så dukka detta ikoniske bildet her opp i etterkant, når me kikka gjennom dvd’en …

Som på eit perfekt vis oppsummere det med å ha ein massebarnsfamilie med på photoshoot … Og ellers i livet … Det e som regel kun ein om gangen, som gjerna følge med på det som blir sagt og gjort …

 

Slik … Nå e det bare å håpa på at Kånå virkelig blir fornøyd med bildebruken, og kanskje møte Fatter’n i dørå litt annerledes, enn igår …

 

😁😁😁

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg