Inger Lise Rypdal vett du, i Maskorama …

 

Detta e jo heilt håpløst … Idag sang disse maskerte kjendisane to sanger, men ikkje ein opptreden hjalp oss nærmere å avsløra de. Utenom ein … Nemlig Enhjørningen … Eg va inne på Inger Lise Rypdal når me så tre episoder i går, og blei definitivt ganske så sikker idag. Spesielt itte den andre sangen.

Og jaggu meg fikk eg rett. Eller me fikk rett då, for husfredens skyld.

Kånå va jo enig med meg. Ka e oddsen for det liksom … ???

Men, eg har nå laga mi (eller vår) gjettelista på resten av maskorama’ene … For trollet begynne me å bli ganske sikker på at e Ulrikke Brandstorp. Det e ikkje så mange som kan gjør den siste sangen, slik som den ble gjort idag, foruten Ulrikke. Jaja, kanskje Sandra Lyng Haugen. Nei, me går for Brandstorp der …

 

Ravnen, den e jaggu meg vanskelig. Der begynne eg å lura på om det ikkje e Kari Traa. Eller kanskje Gunn-Rita Dahle. Eller ei fra håndball landslaget. Kanskje til og med fra fotball landslaget, forresten også, de vant jo OL gull dei og …

Tjera vena meg. Det e fanken meg ikkje lett, altså …

Vikingen har eg skrevet Bård Ylvisåker. Har egentlig ikkje nåke anna alternativ. Punktum. Med Elgen så har me bare hengt oss på det ein i panelet sa, og tenke det e Jan Gunnar Solli …

Ser ikkje føre meg at John Carew e så lette på foten, som Elgen va på dansegulvet ikveld … Men, eg har tatt feil før eg, sånt sett …

 

Jøje meg … Det e sjelden man har sånne sterke ambivalente tanker og følelsar, når man sitte å ser på et tv program. For man har virkelig lyst te å høyra meir av den man har som favoritt, men så vil man jo se om man har tippa rett og …

Jaja, te slutt så får man jo svar på alt, vil eg tru …

Før eller seinare så vil man kanskje få rett, eller feil … Slik er det bare … Nå e det bare å gleda seg te neste lørdag …

Juhuu …

 

Goe kvelden, Folkens … Kos dåkke … ;-D

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg