Helg, iskaffe og en Spleis …

 

Endelig. Så blei det helg. Gu så nydelig. Den va virkelig etterlengta. 😃👍

Det va egentlig ganske så travelt på jobb i dag, men på et eller anna vis så fløy dagen forbi.

Eg rakk til og med å vær med Kånå til Vår Frelsers Kirke klokkå to, for å se avslutnings showet til Barn er Bra festivalen, som Mini og Litlajentå har deltatt på denna ukå.

Litlajentå skulle vær Annie i en mini oppvisning, og hadde grua seg ihjel. Men, det gikk strålande. De va superflinke alle mann.

Etterpå, så gikk me å spiste middag på Egon sammen med de to minste, som belønning for vel utført show.

 

Akkurat nå … Så sitte eg i sofaen foran peisen itte et varmt bad, og nyte ein kopp iskaffe som Kånå har laga te meg.

Snart, så ska eg te ein kompis å kosa meg med et par iskalde.

Det kjenne eg at ska bli litt godt. Det har vært lite av slikt den siste tiden, med fullt kjør på jobb og et flyttekalas uten like.

 

Men …

Før eg slutta av. Så vil eg gjerna dele linken te ein Spleis som har blitt laga til MammaPåHjul.

Ein spleis for å hjelpa til med advokatutgifter, for å få kyndig hjelp til kampen mot Bergen Kommune.

Den e starta av ein gjeng av hennes faste lesere. Noen engler bak ord fra kommentarfeltet til bloggen hennes. ❤❤❤

Her er den :  Spleis til MammaPåHjul … 

 

Ha ei fin helg, Folkens … 😃❤

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg