Har Kånå ett Poeng..??

Så va det jaggu meg blitt mandag og jobb igjen, vinterferien her i regionen e over og me øvelevde heldigvis denna turbo weekenden i Bergen.. Heile dagen igår blei tilbringt på Vil Vite Senteret, men det får eg komma tebake te seinare idag..

Eg såg at det sista innlegget fra Fløyen, meir eller mindre drukna i skrivefeil og lignanade..

Men, for å sei det enkelt, så kan det vær ein prøvelse å skriva et innlegg med Kånå hengande øve hovudet.. Ei ilter, småhissige men stort sett snill Kåna som higra itte å komma seg avgårde ut av hyttå, fordi ein “liten” Flokk med ungar nærmast ramponere fasilitetene..

 

– Herreguuud.. Du må jo ikkje skriva ei novella kvar jækla gang, når du skrive.. Mange skrive bare litt, åsså seie de at de komme tebake te det.. Det kan vel du og gjør vel, eller..!!?? .. Sa Kånå, “mildt” irritert..

 

Og det sista ordet hu slengte med, som på ein måte virka som ett spørsmål.. Det va alt anna enn akkurat det.. Nåken ganger kamuflere Kåner beinharde kommandoer, som logiske spørsmål.. Hverken meir eller mindre.. Det tar gjerna nåken år før man har nok erfaring som kjæreste, ektemann eller forsåvidt far, før man lære seg akkurat det..

Eg e nok ikkje fullt utlærd ennå, men eg kjeme meg.. Så litt slurv blei det nok i det innlegget..

Eg får retta det seinare idag, når eg komme tebake te turen på Vil Vite Senteret, tenkje eg.. Og eg lura på om Kånå kanskje har ett lite poeng.. At eg muligens får kutta litt ner på lengden innimellom.. Man må jo ikkje bruka all kruttet på ei ladning, men heller spre det litt utover på fleire innlegg.. Rett og slett..

Me får se, vil eg tru.. Om eg kanskje ikkje kan klara å få det te.. Men ikkje sei nåke te Kånå, om at hu gjerna hadde ett poeng..

Då har eg det gåande i lange tider ittepå.. Heilt sikkert..

 

Men sånn ellers.. Goe Mandagen, Folkens.. 😃😃

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg