Friminutt, Karatetrening og Vixen Blog Awards 2016 …

stockmen

 

Det e tirsdag idag, trur eg.. Jo .. Det e nødt te å vær det.. For eg sitte jo i kafe’en mens Han i Midten e på karate trening.. Det e jo på tirsdagen..

Før, når han gikk på trampett, så va det fredagen eg hadde friminutt..

Det va kjekkare det.. Då blei det liksom ein slags oppladning te helgå.. Nå, e liksom friminuttet nesten midt i ukå, og forsvinne litt i alle utfordringane man møte på, før det blir helg igjen..

 

Jaja.. Nåken minutt for seg sjøl e forsåvidt kjærkomne uansett ka tid de komme, egentlig.. Man må bare minna seg sjøl på det, at nå har eg faktisk litt aleina tid.. I dag e det heilt aleina og..

For Mini’en blei ikkje med idag, han satt så fint å så på barne-tv før me gjekk.. Så Kånå sa bare at han kunne vær heima..

Eg har ein mistanke om at hu e på ein liten sjarmoffensiv, øve for Mini’en.. Då han e ein rektige “pappagutt”.. Og at det e derfor hu ville ha an heima, Litlajentå va nemlig gått med ei venninna og mor hennas på barna dans idag..

Så Kånå hadde alle forutsetningar for å meir eller mindre ha barnafri idag..

 

Då ser eg ikkje nåke aen årsak enn at hu vil innynda seg litt på mine territorier, hos Mini’en.. Men hvis hu trur eg liksom ska bli skuffa eller lei meg for det, så tar hu feil..

For det e ikkje te å stikka unna ein stol, at det e jo endå meir friminutt uten Mini’en her.. Sjøl om han springe rett i lekerommet når me komme her, så har han og prestert å drita i bleiå dei siste 3 gangene..

Og eg va heilt utkjørt itte jobb idag, så sånn sett passa det heilt topp.. Det e som oftast aldri så gale at det e ikkje e godt for nåke, liksom..

 

Men ein aen ting eg kom på idag, ellår så nåken va så snille at de tipsa meg om på mail da..

Det e at det e visst sånn Vixen Blog Awards nominering så pågår nå, og at dei så sendte meg mail, hadde nominert meg i klassen for årets stjerneskudd.. Sikkert det samma som årets nykommar, vil eg tru..

Og det va jo litt kult da..

Ikkje det at eg trur eg har nubbetjangs te å vær med oppe i toppen der da.. Men det hadde jo vært skikkelig kult å gjerna blitt nominert f.eks..

Om ikkje bare for å trø det opp i fleisen på Kånå, så ikkje har nåke tru på detta her blogge greiene..

“Herreguuud.. Du komme jo aldri te å komma inn i toppen du.. Seie hu alltid..

 

Så akkurat derfor hadde det jo vært sinnsykt kjekt å gjerna bli nominert, på ein måte.. Men det e jo ikkje mangen dagane å gjør det på, siden man ikkje kan stemma lenger enn te den 17 November..

Så hvis dåkke syns denna lille bloggen om hverdagens strabasiøse ferd hos ein massebarnsfamilie, e verdt ein liten stemme.. Så gjør det her, og husk å velg Årets Stjerneskudd istedet for årets Moteblogg…

Eg e dessverre lite bevandra i moteverdenen.. =D

Trykk her for å Nominera “Boden” til Vixen Blog Awards…

 

Det e jo snart 3400 følgere på Facebook sidå, så hvis alle mobilisere så kan det jo nesten vær ein liten mikroskopisk mulighet her..

Ikkje sant??    =D

Så nominer i vei, del detta innlegget og tips alle du kan tipsa om detta..

Så får me se ka så skjer.. Tvi, tvi…

=D

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg