Frank Løke – Ein klovn eller ikkje..??

 

Kjære Frank Løke.. Og med fare for å bli kalt ein “Hater”, som du så fint kalle dei som gjerna ikkje satte pris på detta stuntet ditt, og heller fremme alle positive tebakemeldinger, grenseløst.. Men, eg e ikkje ein “hater”, eg e bare ein småbarns Fatter’n, som absolutt ikkje syntes detta va rett plass, sted eller tidspunkt.. Te å vær ActionFrank.. For der alle fjortissar, single folk i tjueårene og gjerna ein del eldre enslige damer, fant detta stuntet ufattelig morosamt.. Så blei det nok godt i øvekant av ka småbarnsfamilier, gjerna ønska trødd frem på storskjermen, ein lørdagskveld.. Mens man kosa seg med lørdagstv, snop og litt brus i glasset..

Jada.. Har man skapt seg ein slags “image”, og blitt castet te et slikt program.. Så må man gjerna forventa litt “humor”, i retur.. Og lettsluppen humor i beste sendetid, i ett småseriøst danseprogram, det bør man tåla..

Men, å få trødd ein voksen mann i et oppbrukt Borat kostyme, frem på ein 65″ tv-skjerm, kor ingenting blir latt til fantasien, nesten.. Det e å dra humorkortet litt for langt.. Å meina at detta e ekte styrke og at det vise kim du e, at du e deg sjøl, som ikkje blir påvirka av ka andre syns om deg.. Det finne eg merkelig, og får meg te å begynna å lura litt på om den godeste ActionFrank, har blitt litt i øvekant høg på instagram likes, eller seg sjøl..  Og når man gjerna får såpassa selvsikkerhet, at man muligens ikkje ser sitt eget besta, då bør man gjerna dra i nødbremsen.. Ta ein liten timeout.. Og heilt klart tenka seg godt om..

 

” For detta handla definitivt ikkje om at du fremvise ekte styrke, deg sjøl eller kim du nå e.. På tross av ka andre synast om deg.. Men, at du i beste sendetid på ein lørdag, gir familie-tv voksenhumor, trødd rett inn i ei kosestund for mange familier..

Ein kosestund for familien, kor sånt nåke rett og slett ikkje høyre heima ein plass..

 

Det ein sånn type humor som me foreldre har filter på I-paden te kidsa, for at de ska slippa å bli utsatt for.. Men, me kan ikkje ha filter på Tv2.. Eller på Frank Løke.. Det burde sjølvaste ActionFrank faktisk forstått, når ein dansepartner på forhånd, definitivt ikkje e med på detta stuntet.. Hun er profesjonell, og jeg er en klovn.. Uttale du, etter tv programmet.. Nei, Frank Løke, du e ikkje ein klovn.. Ein klovn vil underholda folk uansett alder, kjønn og preferanser te tv underholdning.. Marve Fleksnes va ein klovn, ein klovn av ypperste sort.. Harald Heide-Steen va ein klovn, nesten i samme klasse som Rolv Wesenlund..

Jaja.. Itte å ha Googla klovn, så kan eg faktisk vær tilbøyelig te å sei meg enig, med deg Frank Løke.. Men eg vett ikkje om du, e lika enig..

 

” En klovn er en komisk artist som opptrer i et sirkus, en varieté eller lignende. Klovner spiller gjerne svært uintelligente, oppfører seg tungvint og klønete i alt de gjør, og reagerer barnslig..

 

Kanskje har du rett alikavel, Frank !? .. Eg vett ikkje.. For all del, Frank Løke.. Eg likar deg på den måten, at du står som regel for det du gjør og seie.. Problemet her, det e gjerna det at detta ikkje burde blitt gjort, eller i ittetid sagt nåke meir.. For meg, så blei du ein sånn nymotens Klovn.. Ein sånn klovn man blir flau av å se på, fordi klovnen ikkje ser anna enn seg sjøl, istedet for sitt publikum..

Ein klovn som på narsissistisk vis, ikkje elske andre enn seg sjøl, og det publikummet som applaudere..

Og ikkje tar hensyn te at “humoren” gjerna ikkje va heilt på sin plass, i detta formatet.. Så sånt sett, så e du gjerna i tidens rette ein klovn.. Det e nok rom og plass for den typen klovner, i tv medienes verden, heilt klart.. For min del, så e nok ikkje Skal vi danse eit sånn format, kor man gjerna fremma denna typen humor..

Men, jøje meg.. Du fikk dine godt over 4000 likes på Insta, så målet for kvelden e nok oppfylt..

 

Koste hva det koste ville.. På ein måte.. Så detta va nok ein kraftig skivebom, og ein smell av kraftigt kaliber, hverken meir eller mindre..

Men, for å sei som Svigerfar ofta seie, når han gir meg gode råd.. – For all del, det kan jo vær eg tar feil…. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg