Familien Vandrende Kaos på Bobiltur – Gutta på Tur …

Reklame |

//Innlegg i samarbeid med Haugaland Caravan

 

Eg sitte her i solsteiken akkurat nu, me kom frem sent igår kveld, eg, Eldstemann og Han i Midten …

Me e på guttatur …

Valget falt på det stedet Storm sin værvarsling meldte høgast temperatur denna helgen, nemlig Seljord, og nærmere bestem Seljord Camping …

Hilsehåndå e parkert, frokosten unnagjort og nå står hemningsløs bading på tapetet …

 

Bobil livet e fortsatt herlig … Ja, nesten på kanten te komplett fantastisk …

Gutane har ikkje vært på land siden me gikk på stranda …

Og, som ein liten kuriositet … Eg trudde fanken meg Seljords Ormen dukka opp her nettopp, lika i vannkanten …

Eg skvatt fader meg sånn te at alle på heila strandå snudde seg … 😱😱

 

Men, så va det bare ein bever som tok morgendukkerten, og svømte så grasiøst forbi … 😀🤣🙈

Fantastisk …

Seinare, så ska me sykla oss ein tur, kikka litt inne i Seljord og rett og slett kosa oss glugg ihjel …

 

Seljord Camping levere til tjuefem i stil, til nå … 👍👍👍👌👌👌

 

Meir utfyllende rapport, til kvelds … 👍👍

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg