Familien Vandrende Kaos er ferdig på Bobiltur – Bobilen er Parkert …

Reklame |

Bürstner Elegance i 810

//Innlegg i samarbeid med Haugaland Caravan

 

I kveld har me rydda ut av, støvsugd og vaska doningen, både innvendig og utvendig, slik at den nærmest e klar for neste eiger. Noen må kanskje ta en titt på markisen først, slik at neste(mann) ikkje ende opp med ei lika sint Kåna, som meg …

Når markisen ikkje vil inn igjen … Men, det fikse de kjapt på Haugaland Caravan, vett du …

Eg tok meg til og med den friheten, å legga igjen noen små gaver, til den som kjøpe denne bilen. Foruten ein eim av Familien Vandrende Kaos stemning i bilen, får man også noen t-skjorter og hver sitt ekslu, ekkslus, eklus, øhh … Briljante Boden kaffe krus …

Tjera vena meg, altså … I mine auger, så blir denna bilen et røverkjøp uansett pris, akkurat nå … Løp og kjøp … Bilen e nydelig å kjøra, ufattelig meir lettkjørt enn man skulle tru og går skremmande rimelig, både på tvers og på tross av størrelsen …

1,14 liter på milå, brukte eg fra Seljord te Haugesund …

 

 

 

Men, fortvil ikkje … Eg e ikkje heilt ferdig med bobil turene heilt ennå. Det ligger fortsatt noen godbiter på lur, som mest sannsynlig kommer ut over uka … Og ikkje minst, siden Ann Weronica på Haugaland Caravan absolutt va fornøyd, med våre eskepader på tur …

Så kunne det godt vær, at Haugaland Caravan ville senda Familien Vandrende Kaos ut på tur igjen, i nærmeste fremtid …

I hvert fall, om folk fortsatte å strømme til Facebook siden til Haugaland Caravan, som de gjør for tiden … Så … Om du gjerna vil lesa fleire reisevbrev fra oss, på bobil eller campingvogn tur …

(Grøss og gru altså … Campingvogn ??!!?? … Hjeeelp ) …

 

Så trykk deg inn på denna linken, og lik Haugaland Caravan på Facebook —> HER

Gi gass, Folkens … Gi litt igjen te Ann Weronica og gjengen på Haugaland Caravan, som turte å senda galskapen avgårde, på tur …

Det fortjene de jaggu meg …

 

😀😀😀😀👍👍👍👍

 

 

 

2 kommentarer
    1. Kjekt med bobil👌 Har en doning sjøl på 8,25, Bürstner så klart 😉 Blir dessverre ikkje meg som får krus og t-skjorta, har ingen planer om å bytte bil. Kjekt at dåkke får låna bil 🌺 Kos dokke med fleire turar 👌👌

    2. Eg digge bobilferie … 👍👍👍Kånå meina campingvogn e bedre … Men, eg kan jo ikkje rygga med sånn bitte liten hengar eingang …

      Med tanke på t-skjorter og kaffe krus, så blir eg gjerna nødt te å finna på et stunt … Rett og slett … 🙈🙈🤣🤣👍👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg