Ett par tanker og to, fra Landevegen…

 

Då va det på tide med ein pust i bakken, her på jobb, før eg suse ut på terminalen å lasta opp resten av godset, som ska ut.. Det tok jo heilt av med varer idag, så det blir vel tredja lasset faktisk.. Tjera vena meg.. Ein anna ting som tok heilt av, det va innlegget eg skreiv om bloggbråket, som har pågått den sista ukå, som te slutt kulminerte i ein debatt, på Nrk tv.. Eg har ikkje fått sett den ennå, men har tatt den opp på boksen heima, så eg får oppdatera meg på den fronten seinare..

 

Det hadde visst gått finsligt for seg, forstod eg, uten dei største oppslagene å skriva heim om..

 

Men, hjølpe meg.. For eit engasjement på lille meg si meining om sakens tema da, målaren som telle leserar gikk jo nærmast amok, kommentarene strøymte på og innlegget blei delt og likt øve ein lav sko.. Ihvertfall i forhold te min målestokk.. Det må jo gjerna bety at eg traff nåke då.. Det e jo gjerna så enkelt som å slutta å skriva/prata om problemet, og heller legga fokuset øve på løysningar og tiltak, som bloggerne/Influencere sjøl kan gjør..

 

” Diskutera kor grenså bør gå, det e bare tull og vas, spør du meg.. Sunn fornuft og god gammal folkaskikk, e det som gjerna bør tella.. For begge parter..

 

Men, nok om det.. Eg skreiv det eg meinte igår, og va faktisk usikker på om eg turte å posta innlegget, det kunne jo vær eg tråkka nåken på tærnå.. Jaja, det får bli som det blir, sa eg te meg sjøl te slutt, og trykka publiser.. Og poff sa det på godeste internettet.. Ifølge tellaren på nettsidå te bloggen, har 360 stykker te nå, trykka liker eller delt innlegget, te sammens.. Gudjølpe meg, vett du.. Og ikkje ein einaste negativ kommentar, te nå, har det dukka opp.. Det va det eg va engstelig for, når eg først tør å legga hovudet på hoggestabben, og meina nåke..

 

Eg fikk til og med ei melding fra Søster mi idag, om at de hadde nevnt bloggen min blant andre som va verdt å lesa, på P4 idag morgens..

 

Eg har ikkje fått det med meg, men kanskje andre har..!?? ..

 

Uansett, det kan man jo ikkje sei anna om, enn at va fryktelig kjekt å høyra.. 😀😀 .. Men, nå e friminuttet over her, bilen e ferdig med pausen sin, og siste pallen må leverast, før eg lasta opp på ny.. Ha ein strålande onsdag, Folkens.. Det har eg..

Ennå.. 😁😁

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg