Et stand up Show og ei Singel lettlurt Dama fra Torvastad, med Spiral..

 

Då va på ein måte ild-dåpen unnagjort, og heldigvis så gikk det meir eller mindre bra, sjøl om eg absolutt sko hatt litt lengre tid, te å øva på.. Merka eg.. Man får liksom ikkje heilt verdens beste kontakt med publikum, når man e avhengig av å lura blikket ner på Pc’en, litt for ofta..  Alikavel, så håpa eg gjengen fra Torvastad skule, hadde ein kjekk opplevelse.. Eg storkoste meg ihvertfall, og angra vel litt på at eg sa te Kånå, at det sikkert ikkje varte lengre, enn litt over ein time..

For når eg ankom plassen lærerane hadde avslutningen sin, så blei eg møtt av ei sprudlande dama, som heilt klart va “Singel”..

Ei snåle snuppa som absolutt kjente seg igjen, når eg kategoriserte ferie med kidsa, meir som ei ekstremsport uka.. Bare at hu va “Aleina”.. Når man møte sånne vesen, så e det jo ikkje vanskelig å bli reven med.. Heilt klart.. Hu hadde til og med “Spiral”.. Og det kan eg faktisk skriva unna på, at va heilt sant.. For det va så mye mygg nere på denna bryggå kor de hadde arrangementet sitt, at hu stod med ein svær mygg”spiral” i nevane..

 

” Midt i opptredenen, så måtte eg faktisk ta ein liten pause, for å spraya litt myggspray øve auraen, før eg blei totalt spist opp..

 

Eg trur nesten me lo mest i slutten, når hu poengterte at de va “lettlurte” på Torvastad.. Kor eg nevnte at kanskje eg sko leiga hu inn som Side-Kick.. Men, la te at Kånå gjerna ikkje akkurat ville synast at det va greit, for hu hadde jo “Spiral”, denna sprudlande damå.. Jaja.. Man har det ikkje meir morosamt, enn man laga te sjøl, det e ihvertfall heilt sikkert.. Men, sånn egentlig, så va det ein heilt grei opptreden, som blei bittelitt amputert av at eg har øvd for lite og ikkje minst mylderet av mygg..

Som vrimla øve hovudet på meg.. Det passa det jo fint at eg akkurat hadde dratt Sykkelturen, og kom på at eg hadde lest i ei nettavis her ein dagen.. At mygg tiltrekke seg mot folk med dårlig kondis..

Men, igjen.. Så absolutt ein opplevelse som ga mersmak, og frista te gjentakelse.. Så nå blir det full øvings, fremover.. Og finjustering av sjølva showet.. Det e heilt klart forskjell på å skriva for at det ska lesast, og det å skriva for at det ska fremførast.. Der har eg heilt klart litt å jobba med.. Men, alt i alt så håpa eg publikummet idag, hadde ein kjekk opplevelse.. Eg hadde ihvertfall det.. Sjøl om myggen va i øvekant innpåsliten..

 

” Det e vel med detta som det mesta, at man blir bedre og bedre ittekvart som man får gjort det.. Vil eg tru..

 

Men, ein ting fant eg ihvertfall ut idag,  og det e at “lettlurte” “single” damer fra Torvastad, som til og med har “spiral”..

Dei legge liksom ikkje så voldsomt skjul på det.. Hverken meir eller mindre.. ;D =D

Ha ein flott kveld videre, Folkens..

=D

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg