Endelig, ei real natt i Bodå ?

utebod

 

Eg har nettopp muligens inngått ein potensiell skummel deal.. Med detta bakteppe om kategori tabben, så blei det diskutert litt på Facebook siå te Bloggen.. Om ikkje eg rett og slett fortjente ein tur i Bodå, for detta rotet..

Sjøl om eg står på det eg har skrevet, og formana dåkke leserar te å fortsette å nominera i samme kategori.. Årets Stjerneskudd..

Så eg skreiv med rank rygg at greit, eg ska ta den turen i Bodå.. Og der trudde eg den tråden va lagt død.. Finish, finito..

Men, sjølsagt måtte ein aen kar dra det litt lengre, og foreslo at eg kunne få utsetta denna turen i Bodå.. Te det va kaldare, rettare sagt mye kaldare.. Med ett håp om at det heilt klart ville bli ein god historie, te ett seinare blogg innlegg..

Ydmyk så eg e.. Godtok eg utsettelsen, men slengte på ein utfordring..

 

Eg sitere meg sjøl..

“Eg ska jaggu meg ta ei natt i Bodå, når det blir kaldt nok.. Så blir behørlig dokumentert så eg ikkje blir beskyldt for å juksa ..

Hvis alle dåkke over 3400 følgerar ( Det har me faktisk tippa idag) klare å mobilisera såpassa mangen stemmer, at bloggen blir nominert..

Då e det ein deal…

Sånn.. Nå e det så offisielt så det kan bli.. Og eg begynne å lura på om detta va ein god strategisk plan for å få dåkke følgerar opp av sofaen og avgårde te valgurnene..

Vil detta initiativet gi dåkke følgerar såpassa motivasjon, at dåkke står fram og slår ett slag for denna ærlige, morosamme men og litt uhøytidlige hverdagsbloggen..

Bare for å få nok ein potensiell hysterisk historie fra Bodå.. Bokstavlig talt.. For om eg ska sova ei heile natt, sammen med alle edderkoppane i bodå.. Kan eg lova dåkke at det vil bli hysteriske tilstander, mildt sagt..

For det e ikkje få av de, der ute.. Og eg har ikkje bare litt angst for edderkoppar, det kan eg lova dykk…

 

Det e nesten så eg må få sitera han der i Vinskvetten, når han tala te arbeiderane på vegne av foreningen …

“Ifjor kameratar…. Då fikk me ein tredje dels ta overskuddet… Men i år kameratar… I år, då ska me ha ein fjerde del…

Det e litt sånn følelsen e her i heimen nå, om eg sko bli nominert.. ;-D .. Men la notå gå… Har eg sagt A så ska eg gjør B…

 

Stem i vei på denna Linken… Og eg trur me e enige i at me fortsette trenden med å stemma på Årets Stjerneskudd… =D

Nominer Boden med å trykka på denna linken…

Uff… Nå e det nesten så eg angra.. Og håpa detta ikkje går bra… =D =D =D

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg