EM – kampen, Eldstemann og ein kompis – 90 min med absolutt nok…

 

1280x800_future_premium_football_tickets

Bilde : bigquestionshow.com


 

Eg sitte å ser på EM kamp, med eldstemann og ein kompis han har på besøk…

 

Ellår, eg prøve å se ein EM kamp, mens Eldstemann og kompisen hans, sitte å babbla… Kjeften går i ett… Eg trur de va nåkenlunde stille i ca 2-3 minutt i pausen, mens de tuttla med kvar sin DS… (sånn nintendo greiår..)

Altså, eg har vært heima når mor mi hadde klubb i barndommen, eg har vært på kjøkken når Kånå har hatt ein flokk venninner på vin, og hatt barnaselskap med 8-10 galne guttar i heimen…

Men… At 2 gutar på 10-11 år, kan ha så ufattelig mye på hjarta, mens di ser fotballkamp at det ovannevnte bare e ein “walk in the park”, den såg eg ikkje komma….

Alt blir kommentert, koffår han eine spelaren hette Ramsey, at alle på Island har son eller datter i navnet sitt, om dommaren kan byttast ut og ein million andre ting og tang eg ikkje hadde trudd det gjekk an å tenka på…

Eg har med gjevne mellomrom prøvd å mana te litt stillhet, med null suksess, det holde stort sett i 20-30 sekund… Så e de igang igjen…

Kånå har rømt på loftet… Til og med Litlajentå og Mini’en e fordufta…

 

Tjera vena meg….. Eg kjenne hjernen e totalt utmatta…. 3 timar på Ikea med Kånå, e barnamat i forhold te detta her… Eg høyre ikkje kommentatoren på tv eingang..

For all del, det e viktigt med Pappatid sammen med Eldstemann og….

 

Men akkurat nå….. Sjøl om eg ikkje heia på noen av lagene..

E eg sjeleglad… For at Wales vant 1-0…

 

Og at det ikkje blei ekstra omganger….

 


#fotball #eldstemann #pappa #em #fotball #tv #familie

2 kommentarer
      1. Ja… Eg har faktiskt vurdert ganske mye ute i Boden… Det e bare så forterande, at Kånå har så mange andre prosjekter se e øverordna Bodplanene… =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg