Ein Vampyr, Marshall fra Paw Patrol og ei Ku…

 

Et blinkskudd fra kveldens aktiviteter, når kidsa ville ha ansiktsmaling itte me hadde hatt kaffibesøk.. Foreldrene mine og bror min med familie va innom.. Og Litlajentå kledde seg ut i heksakostyme sitt, men ville ha ansiktsmalingen te ein vampyr..

Mini’en ville vær Marshall fra Paw Patrol..

Ikkje visste eg heilt kossen det sko sjå ut, så me googla litt og fant nåke som guten blei fornøyd med.. Ittepå, ville Mini’en mala meg som ei ku.. Ikkje vett eg koffår.. Mulig fordi me fant eit bilde av ansiktsmaling som va av ei ku..

Eg kan ikkje heilt sei at det va så steikje mye likhet, mellom bildet av kumalingen på mobilen min og Mini’en sin kreasjon..

Men, litt latter blei det nå i heimen..

 

Goe søndagskvelden, Folkens.. Og ha ein flott mandagsmorgen.. =D

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg