Ein “goe” kopp Kaffe..

Litt mikronlogging fra skapet i lastebilen idag, mens ein “goe” kopp kaffe blir fortært.. Itte å nesten ha vassa te nakken i varer i lange tider så ser det rett og slett skralt ut idag.. Det e nesten så eg ikkje trur mine egne auger, når eg ser på den litle slumpen med gods som ska kjørast ut idag..

Men det e godt med ett lite pusterom innimellom.. Sjøl om me trives best med full pakke action og ein terminal som flomma over av gods..

Det e då man kjenne man leve og går heim fra jobb med ein utslitt kropp men god følelse i topplokket.. Øve at man har utført ett grepa stykke arbeid.. Åsså blei eg jaggu litt øverraska øve den labre responsen på innlegget fra igår.. E det rett og slett bare eg som har ett innhuga instinkt itte å å vinna einkvar diskusjon eller disputt med Kånå..??

Det nekta eg nesten å tru.. Ingenting e så fælt som å tapa ein diskusjon med Kånå.. Tjera vena meg..

Eller gubben i heimen då, om eg tar lesarskaren min i betraktning.. Det e jo ein kjennsgjerning man gjerna må ta te etterretning, når øvetallet av dåkke leserar, forsåvidt e Kåner.. Kanskje va det der eg bomma.. ??

 

Jaja.. Nå får eg hoppa i det her.. Så eg ikkje går på ein smell og feilberegna heilt her..

Goe tirsdagen.. Folkens..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg