Eg, Harrison Ford og ein Tidsmaskin…

indiana-jones-and-the-kingdom-of-the-crystal-skull-720p-www-yify-174232

Enten så har eg kjørt gjennom ein tidsmaskin på vei te jobb , ellår så har eg bare gått på ein smell…

“Men feil vei…

Altså ein smell med positivt fortegn.. For itte å ha kava meg ut av sengå, i nåke se må ha vore komatøs tilstand.

Funnet arbeidskler, stappa hovudet unna springen for å nåkenlunde komma ut av dvalen og forsåvidt klar te å kjøra på jobb…..

 

For så å ikkje finna nøklane te lastebilen…

“Blir ca ” LITT ” stressa for klokkå e jo kvart over sju…

Vekke halva huset i ein jakt som Harrison Ford hadde vært misunnelig på, for kvinnfolket eg fant te å hjelpa meg sprang kun rundt i truså..

Fyke rundt i huset å finne alt eg har leita itte i ett heilt år, men som overhodet ikkje e av interesse nå…

 

Får kjeft av hu i truså koffår eg ikkje kan legga ting klart om kvelden..

Treffe ein 8 åring på loftet se har høstferie å egentlig burde ha sove litt te men har blitt vekkt av ein elefant se sprang opp og ner trappene…

“Med sko på…

Komme på at eg kjørte jo nye sofaen te min kjære svoger hjem på lørdag..

Bare for å skunta meg heim for å se Liverpool kampen, å at eg då la nøklane på pc pulten…

Og lagra i min interne hardisk (se tydligvis har blitt formatert i helgå) at nå må eg huska på mandags måren at det e her di ligge. ..

 

Stupe ner trappene å passere ei snurren geipa i trusa igjen, med ein mini Frode hengande i armen på vei opp se såg alt aent enn blie ut…

“Og tenke med meg sjøl at her har eg nok lagt grunnlaget for ett par dagar i bodå før vekå allerede har begynt…

Runda hjørna på huset å syns d va jyssla mørkt idag…. parkere på jobb og kikke på klokkå……………..

 

6.25…

 

Bare 50 minutt for tidlig på jobb …

 

Gulp… Øhh…

;D

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg