Bror min, ein Edderkopp og Meg …

 

Når man sitte for seg sjøl heima hos gamlingane, på ett lite kaffibesøk å kikka på fotballkamp, og blir regelrett overfalt av ein ondskapsfull Broder’n …

 

Det som ikkje kom med på filmen, fordi Broder’n begynte å sjå alvoret i situasjonen å stoppa filmingå, det va at hans kjære bror, nemlig meg, treiv te seg det nærmaste våpenet som va innen rekkevidde … Ein glovarm kopp med kaffi … Og trua med å slenga den lukst imot ham, om han ikkje drog seg te helsikke ut, med det hersens monsteret av ein edderkopp …

 

Gudhjølpe meg, altså … Det va hakket før Mor mi endte opp med ein sønn mindre, svigerinnå mi blei enkefrue og eg havna i kasjotten, pga ein liten practical joke … 

 

😂😂😂

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg